Bakstenen in mijn buik, kortademig, onderrugpijn?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Pina82, 30 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hoi Allemaal,
    ik heb momenteel een paar vage klachten. ben zwanger vn de 2e. ik heb de hele zwangerschap nergens last van gehad, maar vannacht begon het.

- Slecht geslapen (nooit eerder gehad) wist niet hoe ik moest liggen, het leek alsof er een stapel bakstenen in mijn buik zitten.
    - drukkend gevoel in maag,
    - kort ademig, zeer snel buiten adem.
    - bij wandelen steken in mijn zij
    - zeurende onderrug
    - ik kan ineens niet meer bukken!!

Zijn dit klachten bij elkaar die iets ernstigs suggereren? of denk je dat de kleine gewoon een groeispurt heeft gemaakt en dit er evnetjes bijhoort?

Hopelijk krijg ik een paar tips, dan kom ik deze zondag door.
    Liefs Pina

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik zou mn bloeddruk even laten meten als ik jou was (vk of assistent huisarts).
    De steken en de rug herken ik niet, maar de rest wel. Toen bleek mijn bloeddruk te hoog...
    Ben je ook misselijk? Of heb je een raar gevoel in je hoofd?
    Dat hoort namelijk ook wel bij een te hoge bloeddruk...

3. Orchidee26

Orchidee26 Niet meer actief

Ik heb de zelfde klachten ik ben hiervoor naar ziekenhuis gegaan, met de baby gaat het gelukkig goed alleen moet ik zelf rustig aan doen...

4. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    o meiden bedankt voor jullie tips. ik moet di naar de verloskundige. als ik het morgen nog heb, zal ik dan direct al naar de VK gaan of kan 1 dagje wel wachten?
    Het is nog steeds niet weg. Ik heb overigens geen raar gevoel in mijn hoofd, dikke benen oid. Kindje beweegt ook gelukkig nog gewoon.

Hopelijk slaap ik goed vanavond en gaat het morgen beter zodt ik me gewoon di bij de VK kan melden..

x

5. Suits

Suits Actief lid

1 aug 2011
    242
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Misschien een stomme vraag, maar kan je gewoon nog naar de wc???

Ik heb ook nergens last van, maar kreeg van het weekend dezelfde klachten, normaal slaap ik als een roos, maar nu wist ik niet hoe ik moest liggen/zitten, het deed allemaal pijn.

De hele dag last gehad, 's avonds kon ik (eindelijk) naar de wc, en voelde ik me 1000x beter...:)

6. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Ik had dezelfde klachten .
    En bij mij was het een fikse blaasontsteking.

7. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hoi nou stoelgang is goed, dus dt gelukkig niet.

bij mijn eerste kindje ook 3 x bl.ontst gehad, nu echt geen gevoel dat dat het zou kunnen zijn. Vandaag zijn de klachten VEEEEEEL minder dn gisteren gelukkig! en ik kan weer normaler bukken.
    Morgen naar de VK ik zal eens vragen. Anders breng ik sochtends nog wel even mn urine naar de ha voor de zekerheid.

Ik heb vanacht mijn hoofdeinde iets omhoog gekanteld en ik heb best goed geslapen, isschien dat het toch met het middenrif te maken heeft gehad.

liefs Pina

8. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    nou of het er iets mee te maken heeft weet ik niet maar vannacht niet geslapen wegens beweging in buik, vanmorgen al 3 keer behoorlijk overgegeven.
    lijkt wel of het kind me in mijn maag zit te schoppen..hmm hier maar eens op googlen.. :(

Deel Deze Pagina