Poes is hoogzwanger ervaring gezocht

Discussie in 'De lounge' gestart door H0pe, 12 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    wat leuk!! gefeliciteerd :D:D!

2. H0pe

H0pe Bekend lid

29 nov 2016
    617
    10
    18
    Nee heb ik ook rap weggehaald, mama poes had het veel te warm. De dierenarts adviseerde zelfs nog een warmtelamp maar zie ook wel dat het bij ons gelukkig niet nodig is

3. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Gefeliciteerd!
    Wat een prachtig nest zeg!!

Nee, warmtelamp is echt niet nodig!
    Mams houd ze zelf wel warm en van een lamp drogen ze alleen maar uit.
    En er worden ook kittens in de natuur geboren en dat gaat ook goed zonder lamp ed.
    Hier 5 kittens gehad die in het vroege voorjaar zijn geboren en die we met 3 weken uit het nest hebben gehaald en die lagen gewoon goed op schema qua groei. En was toen echt koud!

4. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.690
    2.398
    113
    Vrouw
    Broek
    Ja verschrikkelijk he? Moet bij poesjes ook heftig zijn. En die zijn dan nog kleiner dus moeilijker te hanteren denk ik dan. En dan nog de stress erna ja! Ze hadden op de röntgen foto 9 pups geteld, ik dacht dat er dus nog 1 moest komen na de 8ste, we zijn dus nog naar de dierenarts gegaan. En heb de hele nacht overgesagen, de eerste was om 20.00 geboren op 11-11 😄 en de laatste pas om 6.00 en toen dus nog 2 uur gewacht en naar de dierenarts. Ik was kapot!

Gelukkig daarna geen zirgen meer gehad, groeit allemaal prima hier! Lijkt me ook moeilijk, je maakt je toch zorgen!

Gelukkig kunnen ze hier in de bijkeuken, ik wil ze niet in de woonkamer (met een peuter en een kruipende baby). De bijkeuken grenst aan de woonkamer en aan buiten haha als ze wakker worden moeten ze meteen naar buiten om te plassen en poepen. En ze mogen natuurlijk wel eens komen spelen in de woonkamer maar meestal spelen ze buiten, ze kunnen daar ook droog en uit de wind spelen gelukkig.

5. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik zou de pups ook wel bij de kindjes laten en met de kindjes spelen. In de woonkamer krijgen ze ook de dagelijkse herrie en drukte mee.

Mijn kittens zijn ook in de bijkeuken gezet. Ik heb dus 1 niet handtamme kat en het is een zeer stress gevoelig beestje.

6. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.690
    2.398
    113
    Vrouw
    Broek
    Onze bijkeuken is eigenlijk gewoon open naar de open keuken toe, ze krijgen dus wel degelijjk de dagelijkse drukte mee. En met buiten spelen zijn wij mee buiten, zoontje ook! Ze komen dus ook veel in de hand, mogen om de beurt mee op schoot en ook bij zoontjes en om de beurt (of met 2 of 3) ook wel binnen in de woonkamer spelen.

Maar 8 puppy's los in mijn woonkamer wil ik gewoon niet. Ze plassen en poepen overal terwijl mijn zoontje van 10 maanden overal kruipt en alles in zijn mond stopt en je kunt ze niet alle 8 tegelijk in de gaten houden. De vloer kan ik dweilen maar de vloerkleden niet.

Misschien niet ideaal maar ik heb er ook niet voor gekozen! En beter dan in de schuur denk ik dan maar.

7. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ok. Dat klinkt beter zoals het toen bij mij was. Zij zaten echt afgesloten. Kregen een bak brinta en bak brekkies per dag en zoek het maar uit. Ik heb ze daarom al met 6 weken opgehaald. Onder de nestvlooien en opgezette buik van het eten.

8. H0pe

H0pe Bekend lid

29 nov 2016
    617
    10
    18
    Wat zielig:( hebben de andere puppies ook een goed huisje gekregen?

9. Kerstster

Kerstster Actief lid

1 nov 2015
    261
    31
    28
    Vrouw
    Silvermoon City
    Wat een mooierds! <3

10. H0pe

H0pe Bekend lid

29 nov 2016