Mijn lieve poesje, ze komt netjes elke avond thuis, maar met dit mooie weer staat de deur dus open en gaat ze weer terug naar buiten. Nu is ze vannacht niet thuisgekomen en ook vanmorgen is ze nog nergens in de buurt te vinden. Heb de dierenarts en de ambulnace gebeld want ben nogal panisch aangelegd.... Oohhh het is echt zoooo mijn meisje en ik ben zooo bezorgd! Hopelijk komt ze snel en heelhuids weer thuis....
Ik hoop het zo!! Ben dit niet gewent van dr en maak me daarom dus gewoon zorgen, terwijl ik eigenlijk best wel weer dat het helemaal niet zo vreemd is dat ze een keer niet thuiskomt...
Ook al doet ze het normaal niet is het wel vrij normaal voor een poes om een paar daagjes weg te blijven.Kan me je ongerustheid goed voorstellen,maar ze komt vast snel weer thuis.
ze is gesteriliseerd dus dat zou haar niet zo moeten aantrekken... Ik verdenk eerlijk gezegd een familie in de buurt, dat ze daar is. Die hebben haar al eerder meegenomen naar de dierenarts maar vielen door de mand toen bleek dat ze gechipt was.... Maar weet niet precies waar die wonen! Mn man is weer een rondje lopen...
Gelukkig! Het heeft met een weer te maken denk ik. Een van onze katten was gisteren meer dan 24 uur weggegeweest, ben dit niet gewent van hem maar is gelukkig ook weer veilig thuis. Normaal blijft hij max 4 uur weg ofzo.
gelukkig! De onze blijft ook ineens langer weg. Gisteravond was vriendlief in paniek.. Zijn beste maatje was nog niet thuis... Paar x geroepen en ja hoor daar kwam z'n vriend aangelopen. Denk ook dat het door het weer komt...
Blij dat ze weer thuis is, de onze is pas geleden 10 dgn weggeweest. Ze was 5km van huis en gelukkig bij hele lieve mensen aangelopen. Die hebben haar via amivedi weer thuis kunnen brengen! Ben er nog steeds blij van! Ze was bij de buren aangevallen door een logé hondje :x en dat terwijl wij ook 3 hondjes hebben!
gelukkig dat ze weer terecht is! onze poes bleef in t vorige huis altijd op plaats.. tot ze dus een keer niet thuiskwam savonds.. en sochtends was ze er nog niet :s nou ik werd ook redelijk panisch hoor! ze is toen 2 dagen weggeweest :S stond ze om 6u sochtends ineens voor de deur te miauwen ... later net voor we zouden verhuizen was ze weer 2 dagen weg ik dacht echt shit zul je zien zijn we dadelijk weg hier is ze nog niet terug haha maar ze wa sop tijd terug.. nu ging ze hier in t nieuwe huis vaak tot snachts weg en stond ELKE Keer om 5.00 sochtends te miauwen keihard dat ze naar binnen wilde... en gewoon blijven miauwen zelfs als wij dachten ja daag tis goed onderhand met je, wacht maar... maar moet zeggen sinds het nu weer mooi weer is is ze idd weer veel buiten maar ze komt eigenlikj altijd savonds voor we naar bed gaan terug... ben ik wel blij om want vind dat niks elke keer snachts wakker worden omdat mevrouw weer binnen wil
We hebben een luikje en als wij naar bed gaan en ze is nog niet thuis kan ze dus wel gewoon naar binnen, als ze dan binnen is duikt ze op ons bed en kan ik gerust verder slapen Maar vanmorgen werden wij wakker en geen poes... Maar goed, mn man was weer een rondje lopen en toen liep ze 10 meter van onze achtertuin.... zucht gek beest! Ben gewoon gek op dr en zoals je ziet heeft ze geen normale kleurtekening dus iedereen in de buurt praat erover! Ook wel weer een voordeel, als iedereen dr kent word ze juist misschien wat minder snel gejat
Mijn katten zijn soms wel een week weg...komen altijd weer terug, vaak met een "leuk" kadootje zoals een half konijn of een dooie eend. Ik begrijp dat jouw kat dat nooit doet, dus dan zou ik me ook zorgen maken....Fijn dat ze weer thuis is!