Poes is zwanger!

Discussie in 'De lounge' gestart door Dbm21, 5 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    aw wat lief. ik wil ook.
    vorige week is de ene poes geholpen en dinsdag moet de andere. :(
    die ene bleef maar krols en ze miauwde vooral s nachts, daar werd ik helemaal gek van vooral omdat ik al niet lekker slaap. ze bleef ook lang krols, een paar dagen miauwen en een paar dagen rustig en dan begon ze weer.
    met die andere wilde we wel een nestje maar dat is nu niet te doen en ik heb geen zin dat deze ook zo vervelend gaat doen dus ze wordt meteen geholpen.
    wel jammer hoor. ze zijn ook zo zielig als ze net geholpen zijn :(
    veel plezier met de katjes als ze er straks zijn. :D

2. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    MIJN POES IS VANN8 BEVALLEN VAN 2 HELE MOOIE KITTENS!

3. van harte gefeliciteerd \:D/
    mooi dat het er niet zo veel zijn
    geniet er van

4. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Aaah, lief ..

5. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Fotoooooooooo's :)
    Gefeliciteerd hoor!
    Kan nauwelijks wachten tot onze meid bevalt :oops:

6. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    hooooi!
    jaa ik hoop zo snel mogelijk foto's erop te kunnen zetten maar onze camera heeft het na 2 foto's begeven en hij wil niet meer aan ! :(
    het zijn iniedergeval 2 mooie dames, eentje lijkt op paps en is zo'n whiskas katje! en de andere is beige met zwarte streepjes! geen een lijkt op mams ;)

7. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    nee dat had ik ook;),gister zat ik nog tegen mn vriend..pff wanneer komen ze nou, ik wil ze zien, en prompt zijn ze er vann8 ;)

8. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Was je bij de bevalling?

9. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    hoi,

wij willen ze op zich wel hebben hoor, als je ze tenminste weg wilt geven?

Momenteel hebben we helaas geen katjes meer, maar gaan over 2 weken verhuizen en willen daarna dolgraag weer poesjes hebben

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Stoerrrrrrrrrr
    foto'ssssss

11. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    @platliggertje: nee ik was helaas niet bij de bevalling..ik werd vanochtend wakker geblert de de andere poes en na een half uur stormde ik de kamer uit en toen kwam mama poes ineens aan lopen heel dun enzo en een natte kont dus ik denk hoe kan dat nou? (ik was nog moe ;) ) dus ik manlief geroepen en toen hoorde we ineens gepiep, dus wij zoeken, want mevrouw was ergens in een hoek op een stapel was bevallen ipv in dr mooie kist.. ;) dus mams er bij gelegd en toen kwamen we erachter dat er bij 1 katje de navelstreng met placenta er nog aanzat dus wij de DA gebeld en die zei dat we hem er af moesten snijden met je nagel, dus dat heb ik manlief laten doen, ik bijt nagels gelukkig haha :oops: toen wilde ze de nageboorte niet opeten en toen zei de dierenarts dat ze waarschijnlijk dan al een niet levensvatbaar kitten heeft opgegeten. toen hebben we na advies van de DA de kittens + mams in de werpkist gelegd, en na een tijdje begon ze de kittens te bijten dus ik in paniek bellen naar mn man die intussen naar zn werk was hij zegt kijk het maar aan en anders bel je de DA dus ze bleef bijten en ik bel de DA, ik had haar nog geen minuut aan de telefoon of moeders neemt 1 kitten in haar mond en rent weg dus ik er 8er aan wat blijkt ze wilde gewoon op de was liggen, dus ik zeg tegen de DA ze wil die andere niet halen ze zegt nou pak jij haar maar en zet haar bij mams dus ik naar beneden komt moeders aangerend en schiet die bak in en hups ja hoor ze neemt de volgende mee, dus ze was niet aan het bijten maar gewoon proberen op te pakken :oops: DA was wel blij dat ik even had gebeld, omdat het kan zijn dat moeders ze wel op wil eten.
    dus ik de tussendeur beneden dicht gedaan zodat de andere poezen er niet bij konden en ik denk aaah even wat drinken en ontbijten, staat moeders voor de deur te miauwen..wat blijkt..als ik er niet bij ben..wil zij er ook niet bij zijn...dus ik zit daar met zn 4en gezellig in de waskamer waar niets is met een romannetje ;)
    nou dit was mijn verhaal...ik ga nu echt even avondeten haha heb enorme honger gekregen, maar schoot er even bij in!

@miloux: helaas zijn ze waarschijnlijk alle 2 al weg sorry..

Groetjes van een trotse vrouw ;)

12. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Gefeliciteerd met de geboorte van je kittens! Dus nu ben je eigenlijk een soort van oma toch? :)

Geniet van die kleintjes!

13. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0

Zo noem ik me ook wel de hele dag tegen iedereen :oops:
    ik ging mn moeder bellen en ik zeg mam je bent overgrootmoeder geworden hoor haha!
    als ze op visite is zegt ze ook altijd tegen de dierentuin hier aaah kom maar bij oma haha!

14. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Hey feli!

Nou die van mijn geef ik ongeveer een weekje dan moeten ze wel komen. Ze gaat nu elke keer plat op de grond liggen enzo dus benieuwd! Ik wil ook kittens :D

wij hebben ook zo mooie doos maar daar moet ze echt helemaal niks van hebben dus ben ook nog eens benieuwd waar ze nu gaat bevallen. Want een kat kan het toch niet tegen houden als ze geen plekje heeft?

miloux: ik heb straks nog wel kittens heb verder nog niet echt iemand die ze willen hebben. hoor iedereen wel van ja wil er wel eentje bij maar geen afspraken gemaakt dus.

15. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    Nou ik ben benieuwd! wel even laten weten he!
    ik heb gisteravond helemaal niks aan haar gemerkt ;) ze was gewoon hetzelfde als de andere 9 weken ;)
    en ik vind het helemaal niet leuk dat ik nie mee heb mogen genieten :cry:

16. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Gek is dat gewoon elke ochtend ga ik echt heel snel naar beneden toe om te kijken en dan zie je haar nog waggelen dan denk je he jammer!

Ik gok dat die van mijn wel meer kittens heeft ze heeft een buik niet normaal!
    Tuurlijk laat ik jullie het weten! En ik hoop dat ik er wel bij kan zijn :)

17. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    ik hoop het ook voor je! lijkt me echt gaaf! vond het echt niet leuk dat ik er niet bij was maar zodra ik die 2 kleine propjes zag liggen was ik alweer vrolijk :p

18. sjaantje2006

sjaantje2006 Actief lid

22 aug 2006
    443
    0
    0
    heey dames,

begrijp me niet verkeerd.
    Ik vind kleine kittens en zwangere poezen ook mooi om te zien.
    Maar laat ze in godsnaam helpen (castereren) jaarlijks vangen wij meer als 300 kittens op die gedumpt worden, door mensen die ze niet willen.
    Ze worden gewoon uit de autoraam gegooid als ze enkel een paar daagjes oud zijn,of erger levend begraven.
    Zo krijgen we vaak meldingen van mensen waarbij de poes ongewenst zwanger is en ze vrijwel meteen van mams en kids afwillen, terwijl mamapoes net een uur geleden bevallen is.
    het is inderdaad prachtig om een bevalling mee te maken van een poes, maar denk goed, als mam zich niet veilig voeld , zal ze de kittens afstoten of doodbijten.
    sommige poezen willen juist dat je erbij bent om hun te steunen, andere willen in alle rust bevallen.
    Ik heb zelf 6 katten, soms kun je ze gewoon niet meer weg doen.
    Voor diegene die een poesje/katertje zoeken kijk eens op www.zwerfkat.com

groetjes sjaantje

19. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    @ sjaantje ik denk niet dat deze meiden in staat zijn om hun poesje uit het raam te gooien hoor, en ik geloof ook niet dat ze het er om gedaan hebben.. om kittens te krijgen...

maaar vind het wel weer toppie van je dat je het even opneemt voor de zwerfpoesjes...
    ik heb ook een asielpoesje in huis..
    en ben er dik tevree mee heb de liefste poes die er is!

20. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    Nee hoor zo ben ik iniedergeval niet hoor :) en wij hebben gelukkig al nieuwe baasje voor de katjes en dat is familie, en anders had ik ze zelf gehouden, en ik heb ook asielkatten en asiel hond.
    maar laten we het topic leuk houden voor de mensen die het wel leuk vinden, dan voorkom je denk ik discussie t is maar een suggestie :oops:

Deel Deze Pagina