Poes is zwanger!

Discussie in 'De lounge' gestart door Dbm21, 5 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    :) vin ik een top idee!

enuuh hebbie al foto's :)

2. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    Jaaaaa in mn album ff snel een fototje gezet, wel slechte kwaliteit komt van mn telefoon af ;)

3. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    ooowww wat liefffffffffffffffffffff :oops: :oops: ik ga morgen ff naar het asiel toe denk ik hihihi :)

nee echt moppies zijn het hoor! ;)
    trotse oma ben je al :)

4. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    helaas is een van de poesjes vanochtend overleden..ze was niet sterk genoeg..we hebben haar vanochtend dood gevonden..ze heeft een mooi plaatsje in de tuin gekregen, we hebben een lief briefje bij haar in het doosje gedaan met de tekst, of ze over haar kleine zusje wil waken.
    we zijn er helemaal kapot van :cry: ik heb haar nog uren vast gehouden voordat ik afscheid kon nemen..

Groetjes

5. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    Neeeeeeeeeeeee zit met tranen hier 8ter de pc :eek: :cry: :cry: :cry: :cry:

pfoeiii heey. bah bah ga me poes ff knuffelen, heel raar droomde vanacht over een jong kitten die overleed in mijn armen :cry: :cry: :cry: :cry:

meid gecondoleerd!
    dikke knuff!

6. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Hey

he bah dat ik nou ook mijn grootste angst dat er eentje dood geboren of later dood gaat :s

sterkte ermee!

7. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    :( en het is ook zo raar dat je na 2 dagen al zo gehecht bent aan zo'n klein poesje,
    wat ook heel emotioneel was is dat mams haar nog helemaal schoon gemaakt heeft voordat we haar weg hebben gehaald en dat nadat we haar hadden begraven hadden we een plankje erboven gelegd met een persoonlijke tekst erop, en toen kwam papa poes en die ging bij het grafje liggen,alsof hij het weet...echt kippenvel, we hebben haar richard junior genoemd, naar haar vader omdat het 1 gezicht was, ookal was het een meisje, dat was voor ons gevoel iets dat goed voelde...
    we hebben nog een heleboel foto's gemaakt,
    en de dierenarts had tegen mijn vriend gezegt ja kom haar maar brengen dat voeren wij haar af, nou dacht het niet, ik heb tegen richard junior gezegt, we zullen je niet vergeten, en nu mag je voor altijd bij ons blijven.
    en dat blijft ze ook..onze tuin is nog in aanmaak, en we hebben samen besloten dat als ze gaan tegelen dat we iets op een tegel laten zetten, zodat alleen wij weten waar het voor is, niet dat er dus staat dat zij daar ligt, maar dat het voor ons toch heel speciaal plekje is.

Groetjes van mij

8. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    :cry: heel mooi dalijk een tegeltje snik

9. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Oh... Ff sprakeloos :(

10. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Dames

jaja ze is bevallen en nog steeds bezig!

Ze heeft er nu 5 stuks waarvan helaas 1 dode kitten.
    En heeft ze laaste er net 5 min geleden uit gepoept dus afwachten of er nog meer bij komt.

Foto,s volgen als ze klaar is

11. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    wow stef! super, wel spijtig te horen dat er eentje het niet gehaald heeft!
    ennuuh ik waacht met smart op je kleintjes :)

12. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    Waaaauw Gefeliciteeeerd! hihih wil wel foto's zien!
    die van mij, is woensdag al weer 2 weekjes :D en ze weegt 200 gram, volgens de DA is dat goed ;)

13. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    ga je hem houden? lijkt me wel scheetig hoor zo'n jonkie in huis, gister wezen wandelen, en kwam er zo'n poes op me aflopen en me helemaal rot kroelen, en elke keer als we wegliepen ging ze me toch miauwen!

kreeg het niet over me hart om weg te lopen, zo der zo meenemen :oops:
    maar ja dat kan niet he! ;)

14. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Ja gaat goed hier! Ze wegen nu allemaal ongveer 130 gram dus gaat de goeie kant op.
    Had ook een zwak kitten die de moeder poes eerst links liet liggen maar nu gaat alles weer helemaal goed.

Me kat is echt helemaal moeder! Als ze in de keuken staat en ze hoort ze vliegt als een gek ernaar toe. :)

15. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ohhhh zo'n lieve foto's ...
    Mijn man is allergisch voor katten :(
    maar ik mis ze zo om me heen....

16. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    nee ze gaat naar mn zus :D maar mn zwager is allergisch dus als het echt niet gaat krijgen we haar terug! ik zal even een nieuwe foto plaatsen.
    dr oogjes zijn nu ook open zoooo schattig!

ik heb een keer gehad dat ik ging stappen en ik liep terug naar huis en toen kwam er ook een klein poesje achter ons aan, die liep helemaal mee naar huis, we hebben haar al een paar keer ergens achter verstopt en dan renden wij steeds weg, maar ze kwam steeds mee, zo heeft ze dat wel 10km volgehouden toen hebben we haar maar mee naar binnen genomen en de volgende ochtend naar het asiel gebracht, want wij wisten natuurlijk niet waar ze vandaan kwam.en toen kregen we later een telefoontje van de eigenaar, dat ze ons dankbaar was dat we haar niet zelf hadden gehouden en naar het asiel hadden gebracht, poes was gechipt dus ze was zo weer terug.

17. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    hihi idd ik zou ook erg blij zijn als ik mijn poes kwijt zou zijn , en iemand is zo eerlijk om haar naar het asiel te brengen..
    maar vond hie poes gister zoooooo scheetig...maar dan denk ik ach dat zou ik ook niet leuk vinden als iemand mijn poes zomaar mee zou nemen :)

maar meid ik w8 met smart op je foto's! ben beetje poeze gek hihi :oops:

18. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    er staan weer 2 nieuwe op die zijn van vrijdag ;)

19. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam

o zo scheetjuuhhh!
    ben ff helemaal in love en dat terwijl het geneens mijn kitten is :p

20. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    Hhaha ja ik ben ook in love met haar, gelukkig gaat ze niet naar vreemden toe, ben ik echt blij om :D

Deel Deze Pagina