hihihi ik weet het niet, ik heb stronghold omdat ik dat gelijk bij de DA koop, dus ik weet niet of frontline goed is of niet
Hehe iedereen in afwachting Nou mijn kittens gaan de oogjes nu een beetje open zo schattig! Zou na een jaar nog wel een nestje willen vind zo snoezig allemaal grrr kan ook niet van ze afblijven ze piepen ook zo lief! Krijg het er straks nog moeilijk mee als ze weggaan Wat erg van de miskraam brr moet er niet aan denken. Ook zielig voor de mams
Nog steeds niets hier, krijg er de kriebels van. Buik beweegt enorm en ze gaat echt overal zoeken en verliest sinds gisteren al melk, dus echt lang kan het niet meer duren hé!
jaa leuk he die oogjes! die van truus (zo heeft mn kleine nichtje haar genoemd ) zijn al helemaal open, nu zijn ze nog zo mooi blauw en ze wil ook echt overal heen "schuiven" haha, ze heeft alleen het blazen nog niet onder controle haha want mams kwam bij haar liggen en toen ging ze blazen haha en toen schrok truus en die ging toen heel hard piepen haha en toen ging mams haar wassen, zo lief! Wat een Ge-haha heb ik in mijn bericht
Nog niets gatver, buh! Buik staat erg strak nu en de kleintjes zie je meer dan duidelijk bewegen (heb er al minstens 5 kunnen onderscheiden als ik aan het voelen was, dat wordt wat) en ze vreet zich te pletter. Ze doet al 2 dagen zohoo gék we hebben bv 4 piepkuikens in huis, en die gaat ze dan halen en neemt ze bij haar om ze te wassen (die beestjes halfdood van schrik natuurlijk) en als ik ze wil afnemen, doet ze raar. Ze kruipt overal op, onder, achter, tussen, het is niet normaal meer. En lopen janken, noem het maar krijsen. Sinds eergisteren verliest ze wat melk, dus echt lang mag het nimeer duren nu.
Dat gaat denk ik echt niet lang meer duren, de nesteldrang die wij als mensen hebben, hebben katten geloof ik ook, hihihi !
Hoi, ik heb niet het hele topic gelezen maar er moet me tog iets van het hard ik ben er zelf niet zo voor als mensen zelf maar (steeds) nestjes nemen de asielen in nederland zitten vol lieve poezen die een baasje zoeken ook jonge katjes en dan kan er natuurlijk gezegt worden dat je genoeg mensen kent die al een katje willen maar dat is nu juist het probleem mensen die een kitten willen zouden is in het asiel moeten gaan kijken ipv bij mensen die het leuk vinden om nestjes te krijgen aangzien anders de katten in asielen ook niet echt een eerlijke kans krijgen ik wil hier niets aanvallends mee zeggen k begrijp dat het leuk is, maar denk hier ook over na voor je het nog een volgende keer zou willen doen mijn 2 centjes
Ga ik even op in... Mijn nestje (en niet dat van mij alleen) is een ongeluk, losdoor de pil heen. Ik vind het voor moedertje niet prettig dat ze pijn moet lijden en het is ook niet makkelijk om een thuis te vinden voor de kleintjes. Ik neem géén nestje voor het plezier, ookal kijk ik naar dit nestje uit. Aborteren was helemaal geen optie, aangezien ik telaat ontdekte dat poes zwanger is (wat wil je als ze de pil krijgt). Het besef er is er bij ons weldegelijk dat de asielen overvol zitten. Dit was geen aanval, enkel m'n mening.
Heej, ik heb 1 poes uit het asiel, en wat ik nu ga vertellen is waarom mensen er toch 20x over nadenken om een asiel kat te nemen, er werd ons daar verteld dat ze goed met katten en honden om kon gaan, ze erg lief was etc. nou je wilt niet weten wat voor hel het hier af en toe is, de hond moeten we sowieso uit de buurt houden want de hond doet niks, maar de kat dus wel, onze poes zou gesterriliseerd zijn, maar toch krijgt ze een miskraam, dus dan denken mensen uit mijn buurt van nou dat durf ik toch niet aan. en ik snap jou mening ook wel, want heb er na 2 poezen die ik uit een nest heb en 1 hond uit het asiel, ook een poes uit het asiel gehaald, maar ik zou het niet zo snel meer doen. gewoon omdat ik bang ben dat ik weer voorgelogen word. @ platliggertje: nou nog steeds niks? ik vind het zo spannenndddd!! Groetjesss
Volgens de DA kan het nog 2 weken duren... En ik loop nu al zo stressy rond Ze wil niet meer buiten, komt ook niet meer beneden, heb de kattenbak boven gezet en eten en drinken erbij. Hele dagen ligt ze op mijn bed in haar doos. (en nu maar hopen dan ze daar dan ook in bevalt )
haha ja die van mij lag ook hele dag in haar kist, maar toen we wakker werden was ze toch echt op een bergje wasgoed bevallen hihihi! duurt nog lang zeg maar dat hadden ze bij mij ook gezegt en paar dagen later was het al zo ver
Aaah ik kreeg een mailtje dat er een berichtje geplaatst was dus ik dacht yesssss ze zijn er maar nog steeds niks dus..
nog steeds niets, maar de melk loopt er onderhand wel uit, ze komt niet meer naar beneden en loopt nog amper rond, is voor elke moment nu (liever gisteren dan vandaag) Kan gek klinken, maar ze ligt bijna de hele dag in de draagzak op m'n buik en ze geniet ervan. Enkel zo blijft ze rustig. Ze ziet me als haar mama omdat ik haar vanaf de geboorte zelf heb grootgebracht met het flesje, en ze vind het blijkbaar erg prettig zo dicht bij me te zijn. Ik voel de kleintjes vaak bewegen, is echt schattig. En dan mijn beeb die beweegt, hihih En zo voel ik me ook wat beter en minder ongerust Van zodra er iets gebeurd, breng ik verslag uit ohja: dierenarts is gister langsgeweest en schat het aantal kleintjes op een stuk of 6 minimum, daarmee dat ze iets langer draagt dan normaal. Een poes die veel kleintjes heeft, is langer drachtig omdat de kleintjes zich iets minder snel ontwikkelen en meer plaats innemen. Vandaar dus het lange wachten. Ze zouden er voor maandag moeten zijn, hope so!
SPANNEND! waaaauw wat lief zeg, in de draagzak! zo'n popje is mijn mama poes nou ook, heb alleen geen draagzak maar ze wil alleen dat ik haar optil als ik haar op mn buik doe en dr voorpootjes langs mn gezicht en dan ligt zij ook haar buik en dan die achter pootjes wijd zodat haar buik op die van mij ligt zoooo schattig! ik heb haar niet zelf groot gebracht, maar ze is al vanaf dag 1 mijn maatje, en vertrouwd me voor de volle 100%! mag ook alles doen met haar kleintje! ze gaat nu weer elk half uur even naar beneden naar de andere poezen, de DA had gezegd dat ze met 4 weken af en toe even weg mocht van die kleine.de 1e keer ging het wat moeizaam alsof ze elkaar niet meer kende maar nu gaat het weer als vanouds Liefs van mij