Poes is zwanger!

Discussie in 'De lounge' gestart door Dbm21, 5 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    Hahaha altijd leuk (beetje late reactie mijn internet lag eruit :( )
    Wij hebben onverwachts weer een nestje gekregen, we wisten van niks tot ik 2 weken geleden naar beneden kwam en mijn andere poes vol in de bevalling zat! dus we hebben er drie mannetjes bij! en ze hebben gelukkig allemaal al nieuwe baasjes :D
    nu worden ze over anderhalve maand allemaal geholpen want nu is het genoeg geweest ;)

Liefs van mij

2. yofoda

yofoda Actief lid

onze poes is afgelopen woensdag gesteriliseert dus geen krolsheid meer

groetjes jolanda

3. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Ja onze poes is afgelopen donderdag gesteriliseert dus hier gelukkig ook niks meer.

4. fenniet23

fenniet23 Actief lid

22 jul 2006
    405
    0
    0
    Receptioniste
    Meppel
    Hallo,
    Ik zit al een hele tijd op dit forum alleen bij de mama's!
    Nou is alleen mijn vraag maar, hoe kun je zien en voelen of je poes zwanger is?
    Onze poes is sinds vorige week erg gegroeid en ze "vreet" ons de oren van de kop, en ze slaapt eigenlijk bijna de hele dag. Maar vorige week heeft ze ook twee spuiten gehad tegen jeuk en sindsdien is ze ook gegroeid. Maar als ik mijn oor op haar buik leg hoor ik wel allemaal geborrel in haar buik?!
    Wie kan mij zeggen of dit zwanger kan zijn?

Liefs Fennita

5. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Als de tepeltjes donkerder beginnen te worden is de bevalling nog zo'n 3à4 weken veraf en zit poeslief al over de helft.
    Als de tepeltjes dikker staan, mag je op 1 à 2 weken rekenen.
    Verder heb je in een vroeger stadium enkel zekerheid via een echo, maar dat kost redelijk wat.

Deel Deze Pagina