ervaringen auto inkoop bedrijven

Discussie in 'De lounge' gestart door cvm1985, 3 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Hallo,

mijn auto is de laatste tijd erg aan het kwakkelen, heb hem al een aantal keer voor flink wat geld laten maken maar nu is er weer van alles mis, en reparatie is hij niet meer waard.
    Daarom besloten de auto eruit te doen en voortaan de fiets te nemen naar mijn werk (elke dag ruim een half uur met kind heen en weer terug, bah:()
    Geld voor een andere auto is er helaas niet.

Nu heb ik alleen geen idee wat ik met de auto moet doen, gewoon naar de sloop brengen vind ik zonde, iemand die goed met auto's is kan hem best oplappen en er nog een leuk bedrag voor krijgen.
    Het is een opel corsa uit 98, schadeloos maar dus wel wat mankementen (oa koppakking)
    Heeft iemand ervaring met opkopers, waar vind je die enz en krijg je er dan nog een beetje wat voor terug?

2. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Google? Gouden gids? Zet 'm op marktplaats?

3. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Als er teveel aan moet gebeuren gaat hij via een inkoper ook naar de sloop. Maar 150 euro moet je er altijd voor kunnen krijgen (oud ijzer prijs). veel meer hoef je niet op te rekenen.

4. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Wij hebben toen onze auto ook naar een inkoper gedaan maar verwacht er echt niet teveel van.
    Hadden pas nieuwe banden, nieuwe accu, koppelingsplaten en weet ik veel wat allemaal en kregen voor onze vw polo 100 euro :D

Deel Deze Pagina