Frisdrank

Discussie in 'De lounge' gestart door Goudspel, 24 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goudspel

Goudspel Nieuw lid

24 apr 2009
    2
    0
    0
    Hey,

Een beetje offtopic, maar dit is toch een site waar ik de belangrijkste responses kan krijgen. Ik ben namelijk bezig met afstuderen en daarvoor moet ik ook wat enquetes afnemen. De reden dat ik hier post, is omdat gezinnen een beetje ondervertegenwoordigt zijn. Het zou mij dus enorm helpen als jullie wat korte tijd zouden willen opofferen om hem in te vullen; een paar extra reply's scheelt me al snel uren van mijn ziel op straat verkopen. Hier is de link: http://www.thesistools.com/?qid=76607&ln=ned

Bij voorbaat bedankt voor het invullen!

Gr. Goudspel

2. Debby191

Debby191 Lid

9 dec 2008
    85
    0
    0
    Alblasserdam
    Ik heb het ingevuld hoor :D
    Liefs Deb

3. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Ik heb hem ook ingevuld!

4. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ik heb hem ook ingevuld!

5. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik ook !!

en succes ermee

6. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
  7. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    ook ingevuld.

ik ben nu ook wel nieuwsgierig naar jullie meningen!
    ik zou dus nooit zo'n bubbleding kopen, vind frisdrank waar de prik
    uit is zelfs lekkerder als waar de prik nog in zit...

8. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Ik zou het ook niet zo snel kopen indd als de prik er bijna af is vind ik het ook super lekker...vooral bij cola :D

9. Goudspel

Goudspel Nieuw lid

24 apr 2009
    2
    0
    0
    Voor het eerst dat ik dit hoor. Misschien dat er wel zo veel vraag naar blijkt te zijn dat ik in mijn onderzoek naar voren moet brengen dat het apparaat juist de prik van frisdrank af moet halen :p .

Verder heel erg bedankt voor de vele reply's en snelle response, heeft me echt enorm geholpen! Meer respondenten zijn natuurlijk altijd nog welkom 8)

10. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Ik zou er inderdaad wel wat in zien. Ik vind het zo zonde dat vaak na 1 a 2 dagen de prik al erg verminderd is in frisdrank en ik vind het dan persoonlijk echt niet meer te drinken. En het verdwijnt dan door de gootsteen haha

11. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Heb hem ook ingevuld en zou ook wel intresse hebben in zo een ding, ben dan ook wel heel erg benieuwd naar de kosten.

Ik vind cola/fanta zonder prik echt niet te drinken waardoor het ook vaak weggegooid wordt, dood zonde natuurlijk maarja.....

12. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb hem ook ingevuld. Ik zou zo'n apparaat niet kopen. Ik drink bijna nooit frisdrank en als ik het drink moet er zeker prik opzitten anders gooi ik het weg en neem ik iets anders te drinken.

13. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik heb hem ook ingevuld. Ik drink zelf alleen nooit prik maar mijn vriend wel. Ik heb het dus maar een beetje proberen in te schatten wat hij in zou vullen. Ik denk ook dat hij wel wat voelt voor zon apparaat die zorgt dat de prik blijft. Hij klaagt namelijk erg vaak dat de prik weg is en dan gooit die weer eens een halve fles cola weg..

Deel Deze Pagina