Ik heb even een vraagje. Ik ben lid geworden van Invotes dan krijg je eens in de zoveel tijd een onderzoeke per email gestuurd die je dan in moet vullen. Daarvoor krijg je punten. En van die punten kun je weer bonnen voor bijvoorbeeld bol.com krijgen. Nu heb ik ook weleens gehoord van euroclix. Maar welke vooral betrouwbare bureaus zijn er nog meer? waar je kan sparen voor bijvoorbeel geld of bonnen of producten? Vooral die om geld gaan moeten betrouwbaar zijn want ik geef niet zomaar mijn rekeningnummer aan een vreemd bureau. Wie heeft er ervaring met welk bureau? En wat moet je allemaal doen voor je punten? En hoe gaat de uitbetaling? enz
Ik maak zelf al een aantal jaren gebruik van Euroclix en het is een betrouwbaard 'medium' om het maar zo te zeggen. Ik heb altijd netjes mn geld uitbetaald gekregen. Kan wel tot 6 weken duren, maar dat heeft meer te maken met het moment waarop jij om het geld vraagt en wanneer zij hun betaaldag hebben. Verder gebruik ik ook Zinngeld, hier heb ik nog geen betaalopdracht aan gegeven, dus dat weet ik nog niet helemaal
Moneymiljonair is ook betrouwbaar, je kan geld verdienen door mensen aan te brengen, mails te lezen, spelletjes te spelen, enquetes in vullen en ook door bij bijvoorbeeld neckermann te bestellen. Mocht je de link willen stuur me dan maar een pb
Dankjullie wel dat zijn er heel wat. ik heb gegoogled en zag een link naar een pagina met allemaal van dit soort bureau's. Iemand ervaring met een van de onderstaande bureau's? - Consumerjury - Panelwizard - Globaltestmarket - Panel.intomarktGFK - team vier panel - netpanel - panelclix Een heleboel ik weet het
Ik heb me even aangemeld bij moneymiljonairs, euroclix en intomarkt. ga dan ook even kijken bij panelinto gfk oke is dezelfde waar ik al lid van ben volgens mij hahaha!
Wel jammer dat je je dan niet via andere leden aanmeldt, dan krijgen die ook weer wat geld, nu krijgt niemand dat. GFK is heel betrouwbaar, ik heb gemiddeld iedere 2 maanden een nieuwe bon.
Ik ook. Hier krijg je regelmatig enquetes van, en ik ontvang ook regelmatig een bol.com bon. Voorheen deed ik bij invotes en nog eentje mee, maar dat ging niet zo snel dus daar ben ik mee gestopt.
Ik doe aan verschillende dingen mee. Bij deze site's vul in enquete's in: -Euroclix -Globaltestmarket -Ciao survey -Opinionbar En bij deze site's klik ik op emails: - jiggy - geldrace -moneymilionaire - euroclix En overal wordt ik gewoon netjes uitbetaald. Ik doe alleen mee aan spaarprogramma's waar je geld voor krijgt, dus geen cadeaubonnen.
Nee, je hoeft niet te betalen om mee te doen. En als je gewoon die namen in google tikt dan krijg je vanzelf de websites en dan moet je je alleen registreren en klaar is kees! Ps: cadeaubon is ook geld
Jeetje... Ik ben wetenschappelijk onderzoeker en als ik dit lees valt mijn mond echt open van verbazing... Ik geef jullie groot gelijk dat jullie meedoen aan de onderzoeken vanwege het geld (misschien meld ik me zelf ook wel aan). Maar uit het oogpunt van de inhoudelijke onafhankelijkheid is het wel best ernstig. Bovendien gaat de onderzoeker er vanuit dat er een representatieve steekproef wordt getrokken en niet dat mensen zichzelf aanmelden... Trouwens, GFK en TNS Nipo zijn echt grote namen op dit gebied en betrouwbare bedrijven, dus die kan je wel vertrouwen met je rekeningnummer.
Euroclix heeft idd een panel, en dat is wel redelijk betrouwbaar. Dan zijn de panels als GFK en TNS Nipo ook betrouwbaar. Maar de overige "betaalde" enquetes als de grote vakantie enquete, de grote sport enquete etc, dat zijn pure marketing machines om zo veel mogelijk email adressen/telefoonnummers te verzamelen. En ja, leuk om in te vullen als je er 40ct voor krijgt, maar je wordt ook geheid gebeld voor energie/begrafenis of zoiets dergelijks. Ik heb heel veel geklikt en klik nog steeds mailtjes, dit zijn gtp's. Mocht je een lijstje willen van bedrijven/sites die hebben uitbetaald laat het maar weten. Overigens moet je er niet al te veel van verwachten!