oh oh oh oh !! wat ik nu toch weer meemaak ! komt Luna (mijn poes) thuis : nou echt !! helemaal zwart in der nek en 1 poot helemaal zwart ! oh oh , en fer kijken ,blijkt t smeer of olie te zijn van een auto/motor weet ik t .. heb geprobeerd om t te wassen en eraf te krijgen maar dat lukt niet !....8) iemand n idee hoe je dat eraf krijgt want ze likt er elke keer aan maar gaat er niet af, en voelt echt vies en lijkt me ook niet echt goed als ze er telkens aan likt.. oh oh domme poes ! x lydia
Onze kat is ook een keer na drie dagen pleite te zijn geweest thuis gekomen, helemaal onder de diesel of iets dergelijks. Stinken, en natuurlijk als eerste op de witte gordijnen gaan liggen... Heb 'm toen gewassen met biotex en cremespoeling geloof ik. Daarmee ging het er af. Hij heeft nog wel weken vaag naar diesel gemeurd.
Ja zoiets inderdaad. Ik zat ook te denken aan terpetine, maar daar word je kat misschien niet zo blij van...weet ook niet of dat echt goed is voor zo'n beestje.
nou t is er al n heel eind uit .. ze is nog wel helemaal grijs ( ipv wit) in der nek en der pootjes... slimmerik ook
Ik zat er ook ernstig aan te twijfelen ja. Katten hebben niet eenzelfde huis als mensen natuurlijk. Ben echt geen kattenhater hoor , heb zelf 2 droppies rondlopen .
oehh , das nie slim nee .. ja ik heb der pootjes goed vast gehouden en fer der ingesopt ! haha der was niet veel meer van onze luun over (helemaal nat )