Ik kwam dit tegen op marktplaats en vroeg mij af of iemand ervaring heeft met deze verkopers. Dit is de MP link Marktplaats.nl > ugg uggs classic tall american eagle - Kleding | Dames - Schoenen En dit is hun web-site www.chinamarkthandel.nl Die classic tall Uggs zijn in de winkel 249,00 euro, dan is dit toch bijna te mooi om waar te zijn?? Ik durf het niet aan, al is de drang wel groot hahahaha, doe mij maar gelijk 2 paar voor 86,00. Wat denken jullie??
Nou ik geloof nooit dat dat echte zijn voor dat bedrag. Ik zou ze niet bestellen (als je graag echte wilt).
Nep!!! Kijk maar op uggs.hyves.nl en die ervaringen daarmee! Ze zijn echt nep!! Wil je uggs bestellen ga dan naar www.missleolas.nl
Het klinkt idd te mooi om waar te zijn... Ik bestel ze online via; Official UGG Australia Site ? UGG Boots, Slippers, Sandals, and Casuals including Women's Boots, Sheepskin Boots, Men's Boots, Espadrilles and Wedges weet ik iig zeker dat het de echte zijn...
Ok, het is dus nep, wat ik eigenlijk ook al dacht.... Roos89: Ik kan niet lezen op die pagina, want ik ben niet lid, maar geloof je meteen!!! Fem: Ik zie nergens hoe je zou moeten bestellen en wat de prijzen zijn??
Je kan wle lezen op die site, maar is beetje ingewikkeld.. Bij voorraad zijn de meeste modellen goedkoper omdat ze dan nog maar 1 paar in die maat op voorraad hebben.. moet je maar kijken.. Daardoor had ik mijn cardy black voor maar 100 euro.. En ze lopen heerlijk!! Had ze vorige week binnen
www.coccinelle.nl Daar kun je ze ook bestellen Die site op marktplaats vertrouw ik voor geen meter ziet er ook een beetje onbetrouwbaar uit en als je niets krijgt dan is iedere cent die je verliest teveel natuurlijk ...
Je moet op de site kijken bij de dealers online, dan krijg je een lijst van dealers in NL die uggs mogen verkopen.
Ik heb al mijn uggs online via marktplaats gekocht en het zijn echte !je krijgt er een doos en een certificaat bij! Het enige is is dat het niet mag! de dealers halen ze uit bijv. china heel goedkoop en verkopen ze hier dus door! een vriendin van mij heeft hier een boete voor gehad maar ik neem t risico Je kunt het dus best doen hoor! ik heb er echt geen problemen mee gehad!
jessy: Dat zijn hoe dan ook niet de echte De echte zijn Uggs by Deckers Jij hebt wel uggs maar niet de orginele van Deckers
Ojaa en het is ook nog makkelijk te herkennen de neppe Aan de echte uggs mogen geen kaartje hangen en zit er GEEN certificaat bij
en nog een laatste tip kijk op deze hyves ff, Uggs - Hyves.nl Deze mensen kunnen zo de neppe eruit halen die beheerders werken allemaal in winkels waar ze uggs verkopen!
Grappig, dat kan mijn moeder ook met Breitling horloges, echt knap. Ik vind het er behoorlijk nep uit zien. Te mooi om waar te zijn is meestal niet zo.
Inderdaad!! Vaak worden de neppe nog tegen de normale prijs verkocht.. das nog het meest lullige!! Maar kan je wel vertellen, je merkt echt het verschil hoor met echte en neppe.. Met de neppe ga ik langs de zool lopen en zweet ik in.. In de echte niet dus dan betaal ik liever iets meer dat het echt is.. dan dat het 3 tientjes goedkoper is en het is bagger
Dat is dan echt zonde van je geld als je denkt dat je echte hebt gekocht. Ik zag trouwens wel een aantal andere soorten Uggs op hun website, die vond ik erg leuk, van die stoere laarzen. Toch maar eens kijken of ik die hier kan vinden!
Je kan ze ook via de VS bestellen. Ze gaan wel langs de douane en moet je invoerrechten betalen maar dan nog zijn ze goedkoper dan hier in NL. Mijn collega besteld heel vaak daar schoenen en het is nooit misgegaan.