Mijn dochters willen graag Uggs kopen. Waar kunnen we die nu het beste kopen? Is het ergens uitverkoop (of zeg ik nu iets heel doms en kan dat niet met Uggs)? Graag reacties! Ik heb er totaal geen verstand van en wil ook niet zoveel geld achteloos uitgeven. Alvast bedankt!
Wel op letten dat ze echt zijn linker schoen een silver lebel met ugg er in Albert nolten heeft mooie komen mijn uggs ook vandaan maar die waren niet in de uitverkoop 210 euro
Bij mijn man in de winkel zijn ze ook in de aanbieding, hebben nog wel leukertjes voor kinderen in de sale. Mag geen reclame maken denk dus je mag me pb en als je het wilt weten.
Ik ben van Assem ook in de gaten aan het houden. Ik hoop dat de gangbare modellen ook nog in de aanbieding komen. De glitter varianten vind ik lelijk (in ieder geval TE als je de 30 nadert)
oke, helaas niet online nog Ik kijk ook weleens op mp, maar nu is er weer een nieuwe smoes. Veel advertenties met "ik heb de Uggs voor kerst gekregen maar toch te klein/te groot". Eentje met hetzelfde verhaal "mijn broertje heeft de doos kapot gemaakt, dus ik kan ze niet meer ruilen". Ik heb ze eens vergeleken met de echte maar het is zo moeilijk te zien dat ze fake zijn. Je ziet het wel als je goed kijkt. Maar ze vragen er evengoed 120 euro voor. Best sneu om mensen zo op te lichten vind ik.
Marieke4mei, mag ik ook haha scheelt dan wel voor een tweeling. Heb nu voor ieder een paa zwarte maar wil Nog voor ieder een ander paar erbij.