Sterkte meid! 19 is een mooie leeftijd maar je wilt ze inderdaad nooit missen, we hebben er 3 en ze hebben allemaal hun eigen karaktertje, ze heeft een plekje in jullie hart en zo te lezen een mooi plekje waar ze rust!
19 jaar, wat een mooie leeftijd. Tuurlijk had je haar nog langer bij je willen houden, maar je hebt haar heel veel mooie jaren gegeven. Heel veel sterkte met dit verlies. Knuffel
Ze heeft tot haar laatste dag bij jullie genoten, jullie zagen het aankomen en hebben haar gisteren nog lekker verwend. Wanneer het nodig was hebben jullie haar zonder egoistisch te zijn laten gaan! Precies op het juiste moment lijkt wel. TOP!!! Heel veel sterkte! Ik weet hoe het voelt
Heel veel sterkte! Wat een ellende is dat he... Wij hebben twee jaar geleden ons katertje in moeten laten slapen, hij was pas 7! Maar het beestje had nierfalen, was niets meer aan te doen... Maar het blijft vreselijk. Troost jezelf met de egdachte dat jullie katje 19 mooie jaren bij jullie heeft mogen doorbrengen!
Heel veel sterkte gewenst! Ik ook weet hoe dit voelt, wij hebben in januari onze kat laten inslapen, nierfalen nog maar 5,5 jaar, en ik mis hem nog steeds! Even een virtuele knuffel!
Sterkte meis... Onze oude kat, ook 19, is vorige week ingeslapen maar dan uit haarzelf.. ze was gewoon op.
heel veel sterkte weet helaas precies hoe je je voelt. Wij hebben ons lieve poezebeest ook moeten laten inslapen op zaterdag Dikke knuf