Ik ben benieuwd wie er ook een partner heeft met onregelmatige werktijden.. Mijn man werkt bij de politie en moet regelmatig ook avonden en nachten werken.. En daarbij is hij ook verplicht om om het weekend te werken.. Ik ben benieuwd hoe jullie daarmee omgaan.. Voorheen vond ik het niet zo erg maar nu ik tegen het einde loop begin ik steeds meer moeite te hebben met het feit dat hij in het weekend of 's avonds niet thuis is.. Ook straks als de kleine er eenmaal is.. Dan komen alle "zorgen" in het weekend toch op mij af.. Lijkt me best zwaar eerlijk gezegd.
Mijn man werkt in vijfploegendienst; twee ochtenddiensten van 6:00 tot 14:00, twee middagdiensten van 14:00 tot 22:00 en twee nachtdiensten van 22:00 tot 6:00, daarna heeft hij vier dagen vrij (incl. 1 uitslaapdag). Ik weet niet beter dan dat hij dit doet, hij doet dit nu al 15 jaar zo en het bevalt goed. We hebben veel (vrije) tijd (samen) en ook al kunnen we dan in weekenden en op feestdagen niet altijd plannen wat ons leuk lijkt, we hebben er wel ons ritme in gevonden. Alleen die nachtdiensten........ Zucht....... Dan mis ik mijn mannetje naast me............... Liefs Esther