Ze zit er nog steeds hoor. Heb net maar briefjes bij iedereen in de bus gedaan dat als ze straks thuiskomen, of weet ik veel wanneer, ze mij moeten bellen..... En dat dat eigenwijze kreng van ons is. Van 1 iemand weet ik dat hij samenwoont maar dan ergens anders.... En laat zij nou net bij die persoon op het balkon zitten! Wat moet ik hier nou toch mee???
zitten de balkonnen aan elkaar?? misschien overstappen van balkon naar balkon? ws is dit niet geval anders had mevrouw het zelf wel gedaan maar misschien hoogtevrees
Hahhahaha...!! Als die persoon er toch niet is, is er dan geen mogelijkheid zelf op het balkon te klimmen o.i.d...?? Of misschien je man/vriend of een buurman ofzo...??
Hahaha gekke poes...! Misschien een tip: doe haar een halsbandje aan met een kokertje met je adres en telefoonnummer.
Geen idee. Bij ons kwamen ze pas toen we haar zelf al uit de boom hadden. Er kwam namelijk uiteindelijk iemand met een ladder ons helpen.
Operatie poes is geslaagd! Met veel pijn en moeite én brokjes, gelokt en haar in haar nekvel gepakt en in het reisbakje gepropt. Mevrouw is weer thuis! Poehee.....
Woehoe, missie geslaagd...!! Houdt er maar rekening mee dat het vaker gaat gebeuren. Is hier wel zo namelijk
8 weken is ook wel erg snel om een kat naar buiten te laten als de poes al wat ouder is... gelukkig dat ze weer terug is, maar zorg eerst dat ze helemal in huis gesetteld is en dat ze zich aan jullie gehecht heeft...anders is het echt weg poes omdat ze dan echt te koppig zijn en sch**t aan je hebben
Wij hebben ze het eerste jaar binnen gelaten ( hadden ze wel vanaf kitten). Maar toen ze eenmaal naar buiten gingen, liep ik savonds ook wel eens met een bakkie snoepjes of brokjes. Wilde toch dat als ik ging slapen dat ze binnen waren. Ze waren gewoon de hele dag weg!! Nu niet meer, en komen en gaan ze, ze zijn zelfs heel de dag soms binnen.
Hahaha herkenbaar! Onze kat vond het leuk om trappen en brand ladders op te klimmen, maar durfde dan ook niet meer naar beneden! Mijn partner is erg vaak zelf de laddertjes naar boven geklommen om het beestje te helpen... Zo ook op het balkon van de bovenbuurvrouw die die dag niet thuis was. Kwam hij op het balkon van de bovenbuurvrouw aan, rent het mormeltje haar slaapkamer in door de openstaande deur! Grrrr...