Nog steeds niks.... Ze is wel heel onrustig... Steeds miauwen, weinig slapen en ze wil heeeeeel graag naar buiten toe, maar dat gebeurt natuurlijk niet. En ze is zich continu aan het wassen... Nesteldrang??? Haar vagina wordt wel met de dag iets groter... Dus 1 dezer dagen zal toch wel neem ik aan....
wat ik nou toch heel apart vind is dat ze vanaf vandaag ineens krols gedrag vertoont... Dat kan toch niet tijdens zwangerschap... ?
Spannend hoor, hoe is het nu? Ik zou haar zeker niet naar buiten laten gaan hoor. Wij hadden vroeger ook vaak nestjes en vlak voor dat ze gingen bevallen dan wilden ze naar buiten. 1 keer had ik dat gedaan en kon er gelijk achteraan omdat ik zat dat er al een kitten naar buiten kwam.
nou mijn vriend had gisteren vanwege de warmte het raam iets te ver open gezet en nou is ze er vandoor gegaan... Ik was goed pissig maar ja hij deed het niet met opzet. Hij heeft hele dorp af gezocht maar ja die vind je niet zo snel weer. Hopelijk heeft ze snel honger en komt ze weer terug voor de bevalling...
Oh jee denk dat die ergens een heel rustig plekje op heeft gezocht om te bevallen Hoop dat ze snel terug is en nog niet is bevallen dan maar het veilig in der eigen huis doet.
Ja ik hoop het ook... Ik was de hele avond boos op mijn vriend, en hij voelt zich ook knap lullig. Hij heeft een uur lang lopen zoeken buiten.... Maar ja boos blijven heeft geen zin, want hij deed het niet met opzet en die poes krijg ik er niet mee terug... Nou ik doe straks nog weer een rondje door het dorp... Misschien hoor ik die kleintjes wel piepen als ze al bevallen is...
Oh god, wat erg... Ze zal ergens wegkruipen in een afgelegen hoekje... Die ga je niet meer vinden voorlopig denk ik...
Sunnyqueen: heeft ze wel een halsbandje om of iets? Dat mensen wel kunnen zien dat ze ergens thuis hoort? Kan ook zijn dat ze bij het dierenasiel is gebracht met kleintjes en al als ze al geboren zijn of dierenopvang in de buurt.
Nee ze heeft geen halsbandje om, dat had ze eerst wel, maar daar kreeg ze ontzettend klitten van in haar nek... dus die heb ik af gedaan... Alle keren dat ze buiten is geweest bleef ze altijd een paar dagen weg... Ik hoop ergens dat als ze terug komt en ze al bevallen is, dat ze me dan naar de plek toe leidt waar haar jonkies liggen... Ze zal toch een keer honger moeten krijgen lijkt mij... Ik ga vanavond weer zoeken. Onze andere poes die gaat echt constant naar buiten en ik hoef haar maar te roepen dan komt ze weer binnen... Maar die zwangere poes van ons die heeft nog nooit geluisterd als we haar roepen...
nee ze is nog niet terug helaas... We hebben verschillende malen gezocht en ik hou de asiels in de gaten... Ik denk dat ze van zelf weer thuis komt met de kittens. Ik hoop het ontzettend.