dat viezigheid kan betekenen dat de bevalling eraan zit te komen hoe is ze verder qua gedrag op het moment ?
Onze poes liet de laatste paar dagen haar urine halverwege de kamer lopen. Ze haalde de kattenbak gewoonweg niet meer. Ze sliep veel en ze was vooral heel erg in zichzelf ( is ze altijd geweest tot de laatste tijd) Tot 1 juni 2008 we s ochtends opstonden en mijn vriend haar kwijt was ( in een huisje van 40m2. Wij zoeken, lag ze achter de geluidsbox tegen de muur aan gevouwen met al haar kleintjes daar. Ze was de laatste avond echt enorm dik, ze lag altijd languit op de grond ( het was warm). We hebben toen een doos gemaakt en daar alle kleintjes in gelegd. Ze vertrouwde ons/de doos genoeg om daar ook in te gaan liggen, zodoende heeft ze daar haar kleintjes gezoogd. Toen ze groter werden, werden ze overal en nergens gezoogd. Voor de kleintjes was dat wel een veilige plek, zodra ze eruit waren, begonnen ze te piepen. De bevalling zelf zijn we niet bij geweest maar hebben er ook echt niks van mee gekregen. Ze heeft het helemaal zelf gedaan. Dus ik zeg, gewoon met rust laten en je ziet ze vanzelf liggen! Wat wel belangrijk is om het gewicht van de kleintjes bij te houden. Wij hadden er 1 die niet genoeg melk kreeg en moest ik als een baby bijvoeden ( fleskitten) Beestje is ook nooit groot geworden ( we hebben haar nogsteeds) en ze is heel mager, terwijl ze wel veel eet...