Jammie...

Discussie in 'De lounge' gestart door Melrose, 28 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
  2. knap

knap Niet meer actief

Is het geen oud nieuws. ? Wel eens gelezen over een muis in de sperziebonen brrr.

Tot nu toe alleen een verrot ei in mijn beslag mee gemaakt maakte het ei open om in het beslag te doen en dat ding was me toch zwart. Wel alles er uit gevist en gebakken die pannenkoeken maar heb ze uit eindelijk toch maar niet op gegeten BAHHHH het idee alleen al.

Als je alles weet van het eten dan hoef ik denk ik niks meer dus verstand op nul( heb ik toch al niet haha) en eten maar.

3. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Gadverderrie... :$

Hier gelukkig nog geen gekkigheid in m'n eten gehad, wel eens een haar van een ander (in de net gehaalde friet), vind ik al behoorlijk ranzig. Een vlieg ook trouwens, waar vond je die?

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Pluk haar in een kroket... Echt zo'n bolletje ter grote van een bitterbal... Heb 15 jaar geen kroketten gegeten.

Verder wel een beestjes in de groenten uit de moestuin maar das niet zo raar ;)

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik vond een keer een muurplug in mn pindasaus in atraktiepark Slagharen.

En bij een snackbar had ik een x een blauwe horeca pleister in mn pindasaus zitten.

6. beertje4

beertje4 Actief lid

14 dec 2008
    259
    0
    16
    Als kind in spanje glas in me ijs aangetroffen

7. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    In de soep van de dag, van de catering op mijn werk. :D

Oh bah, dit is echt heel goor! Ik zou ook afgekickt zijn van kroketten.

8. Wie was dat ook alweer op ZP die ergens een skeletje in had zitten? Dat was ook echt te ranzig voor woorden..

9. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Lieveheersbeestje in mn Iglo diepvriesspinazie, vond ik ook niet lekker :D

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    In het hondenvoer was dat toch? Goeie vraag..

Wel lekker dit als ik net aan m'n kroketjes zit. :p

11. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Lange haren in afhaal chinees..

12. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Net even wat anders maar de tante van mijn moeder zat een keer in de Efteling op een bankje met een kroket in een bakje en net voor ze een hap wilde nemen scheet er een vogel precies op die kroket! Hihi!

13. ikkke

ikkke Bekend lid

29 mrt 2010
    560
    0
    0
    Onze mooie kids.
    Rotterdam

Dit heb ik ook gehad 2 maanden geleden...

14. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Proest :D

15. Hier trouwens pas nog een hele lange, zwarte haar over de taart van 40 euro die we speciaal hadden laten maken voor Damiën's verjaardag.. Niet extreem ranzig maar ik had toch echt wel heel veel meer zorg verwacht voor 40 euro.. :(

16. Lady26

Lady26 Bekend lid

10 feb 2010
    638
    2
    18
    Vrouw
    Groningen
    Ik heb een keer glas in mijn yoghurt gehad, was denk ik een jaar of 10, en begon mijn yoghurt uit de spugen aan tafel, ouders boos dat ik zo aan het klieren was met het toetje, totdat ze zagen dat er bloed uit mijn mond kwam.
    Had mijn hele gehemelte kapot, heb ook jaren geen yoghurt meer gegeten. (en als ik nu yoghurt eet kauw ik er een beetje op) :)

17. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Gelukkig nog nooit wat gevonden. Als er al een hard stukje ergens in zit (wat niet hoort) ga ik al bijna over mn nek.. :(

Heb wel eens gehoord dat iemand een doodkuiken in een ei vond.. Zal me binnenste buiten kotsen.. En NOOIT geen ei meer aanraken! Brrr..

18. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Whihi.. Nieuwe soort mosterd.. :)

19. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Ik zelf heb eens bij de burger king zitten eten en een donkere vrouw,met dus zwart kroes haar,had mijn friet in het bakje gedaan.
    Ik zat lekker frietjes te eten en ik kom echt gewoon een dikke kroes haar in mijn friet tegen.
    Nouja,hij zat al in mijn mond:$
    Ik zag het pas dat het haar haar was nadat ik het haar uit mijn mond gevist had.
    Heb mijn eten meteen weg gegooid:)

Mijn ex-zwager had een keer een vers gemaakt broodje hamburger.
    Hij zit lekker te eten en opeens kroop er een dikke witte naaktslak van zijn blaadje sla af:$:$
    Zijn maag draaide uiteraard om en deponeerde het gedeelte dat hij op had van het broodje in de wc;)
    Zooooo goor om een naaktslak uit je broodje over je blaadje sla zien te kruipen bbbrrrr

20. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ik heb een keer een veer in mijn brood gehad. Nooit geen brood meer bij die bakker gekocht.

Deel Deze Pagina