Poets en verzameldrang........

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door beebje082011, 3 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Bij mij is het al een beetje begonnen hoor!
    Vandaag veel gepoetst, maar ik zit nu ontzettend aan te hikken tegen de woonkamer.... Het moet écht, vanwege de hondenharen, maar ik vind stofzuigen 1 v/d stomste karweitjes.
    Ik heb nog wel twee andere 'drangen': kookdrang (allemaal nieuw recepten, en niet uit een pakje, maar echt zelf koken en bakken), en 'knutseldrang' (van de week een hoesje voor mijn telefoon zitten haken, en als we weten of het een jongetje of een meisje is ga ik (vooral bij een meisje) helemaal los, ben ik bang, haha!)

2. jvd1

jvd1 Actief lid

3 aug 2009
    287
    0
    0
    thuis :)
    oooh wat grappig dit!!! Ik herken dit zo erg!!! Bij mijn dochter had ik enorme poetsdrang . Alles moest schoon en elke keer weer opnieuw!! Er kwam geen eind aan!!! Ik had ook ontzettende bak drang!!! Ik was de hele dag dingen aan het bakken! Appeltaart, cake.. enz... Heerlijk vond ik die geur!!!

Nu ben ik zwanger en begint het al! Ben net beneden nadat ik het hele washok heb gepoetst!!! Ik wil zelf de muren opnieuw verven zodat het allemaal weer netjes is en als nieuw ruikt hahah. Wat zijn vrouwen toch rare wezens he!!

3. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Mag ik wat van jullie poestdrang ik ben een super rommelkont en kan wel wat poestdrang gebruiken want ik word ni goed van mezelf als ik denk dat er een baby in de rommel komt

4. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Rare wezens, ja dat zijn we zeker. Maar aangezien we zon beetje allemaal dezelfde tic lijken te hebben... we kunnen er ook niks aan doen! :) Heb nu trouwens wel de schoonmaakkriebels ineens. Zit nog op mn werk, maar de eerste beste vrije dag.. dat huis gaat SCHOONNNN! Hahaha!

Overigens, hebben jullie mannen/partners ook zoiets? Mijn vriend wil sinds we weten dat ik zwanger ben, ineens alles opruimen. Is nu met de zolder bezig, en heeft de meterkast (nogal een uit de kluiten gewassen geval, meer een trapkast) al helemaal uitgemest zodat "daar straks de kinderwagen mooi inpast". Ik mopper niet:D

Deel Deze Pagina