sluitband motherwear of belly bandit?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Madelon84, 13 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

ik weet niet zo goed of ik het onderwerp hier kan plaatsen
    maar als je hem koopt koop je hem in de zwangerschap:)
    dus hier komt mijn vraag:
    Wie heeft er een sluitband gekocht en welke en waarom?
    de belly bandit is iets duurder maar is ie ook beter?

ik vond het na mijn eerste bevalling verschrikkelijk, zo'n "lege zak" wat mijn buik moest voorstellen. als ik op mn zij ging liggen hing hij nog net zo ver opzij als tijdens mijn zwangerschap alleen dan zonder inhoud;)
    het is allemaal wel goedgekomen maar zo'n sluitband lijkt me ideaal voor de eerste week/2 weken om de boel een beetje bij elkaar te houden!

2. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    Hoi madelon

Ik heb ze beiden ..
    eerst had ik de belly bandit gekocht, ziet er mooi uit en voelt stevig maar toch zacht aan.
    maar aangezien ik best veel ben aangekomen heb ik zo het idee dat maatje s van de bellybandit me niet gaat passen na de bevalling dus heb ik die van motherwear toevallig gisteren via de website besteld.
    Ik moet zeggen dat die van motherwear er wat rekbaarder uitziet.
    Maar heb hem nog niet binnen.

ik heb ze trouwens gekocht met dezelfde reden dat jij m wilt aanschaffen.
    dat gevoel 'lijkt' me heel erg naar.

3. Madelon84

ja dat is het ook!
    ik had daar tijdens mijn eerste zwangerschap totaal niet over nagedacht, ja wel dat mn buik wat slapper en dikker zou zijn maar niet
    dat het echt even de tijd nodig heeft om weer wat compacter te worden! het lijkt wel of er gewoon GEEN buikspieren meer zijn, en eigenlijk is dat ook zo, ze zitten helemaal slap aan de zijkant en daardoor voelt het zo "gek".
    ben benieuwd hoe je die van motherwear eruit vind zien en voelen, wil je dat laten weten?
    zijn er meer meiden die er één gekocht hebben?

4. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    ik heb er hier nog eentje liggen van Motherwear. helaas had ik dat ding te klein gekocht,kreeg hem toen der tijd met moeite om,maar lukte wel uiteindelijk.ik werd helemaal naar van die rollende baarmoeder en dat hielp dus wel enorm!

die ik nu heb wil ik weg doen/verkopen.die pas ik na de zwangerschap helemaal niet meer gezien ik veel ben aangekomen na me eerste zwschap.ik ga er wel weer 1 aanschaffen en nu in de juiste maat;)

5. Anta

Anta Actief lid

10 aug 2009
    208
    1
    0
    NULL
    NULL
    Belly bandit is mij erg goed bevallen. Het voelt stevig aan en het geeft beslist resultaat. Ik heb mijn buik opgemeten in de achtste maand zoals op de website staat. De eerste 2 dagen dat ik de band omdeed kreeg ik hem niet helemaal goed vast maar daarna wel.

6. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Hier was de bellybandit geen succes. Maar ik denk dat dat komt door mijn figuur, ik heb namelijk een supersmalle taille en ronde heupen. Rond mijn buik zat ie prima, maar bovenaan absoluut niet. Dus het zag er echt niet uit en zat ook niet lekker. Een volgende keer zou ik denk ik toch voor een ouderwets sluitlaken gaan, omdat je die zelf in kunt stellen. Maar als je van jezelf een 'recht' middel hebt denk ik dat een bellybandit best wat kan zijn! Succes :)

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik wil ook zo 1 kopen

8. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    ja zal het zeker laten weten hoe die is als hij wordt bezorgd.
    maar je kan ook naar de thuiszorgwinkel gaan .. alss je niet kan wachten natuurlijk ;)
    ze verkopen m daar ook.. alleen hadden ze er geen zwarte meer.. die ik perse wou hebben..

zijn er meer ervaringen met de motherwear sluitband??

9. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Ik had er een van motherwear 4 jaar geleden. Zat heel erg lekker!! Alleen vind ik wel dat de randjes omvouwen... Ik weet niet precies hoe ik dat moet verwoorden. Het voelde wel geweldig. ik had echt het gevoel dat al mijn organen terugvielen in een diepe kuil ofzo. Heel raar! Ik wild juist deze keer die van Belly Bandit proberen. Die ziet er naar mijn idee makkelijker uit. Die van Motherwear die ik had sloot met 1 groot stuk klittenband. Krijg dat maar eens in je eentje om... Handig is anders :p

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik vond de motherwear erg klein uitvallen, hier dus niet gebruikt.

11. jubelteen

jubelteen Lid

11 aug 2010
    85
    0
    0
    Ik heb de sluitband van motherwear gebruikt. Ik vond het erg comfortabel zitten na de bevalling. Ook in gebruik viel het me heel erg mee. Ik kon het makkelijk zelf aandoen. Qua maat viel hij ook goed. Ze geven op de site ook het advies om dezelfde maat aan te houden van voor je zwangerschap, behalve als je meer dan 20 kg bent aangekomen.

12. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    Ik had de belly bandit en vond en was er helaas niet zo erg tevreden over. Ik kon er niet mee zitten, alleen staan, je ziet het heel erg zitten onder je kleding en bij mij kroop hij heel erg omhoog.

Misschien moet ik deze keer ook de motherwear proberen...het is namelijk wel heerlijk om alles een beetje strak bij elkaar te houden. Degene die de motherwear hebben gebruikt, kon je daar wel mee zitten en blijft ie een beetje goed zitten?

13. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    ik kon er wel mee zitten, maar de randen boven en onder kregen dan de neiging om te vouwen.

14. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Waarvoor gebruik je zo'n ding? Puur voor het gevoel van slapte en rollende baarmoeder? Kan me dit na mn eerste zwangerschap helemaal niet herinneren dat ik dit ook had. Wel dat mn huid als pudding aanvoelde maar inwendig voelde er niet echt wat slap? Of heeft het ook invloed op de snelheid waarmee je baarmoeder krimpt etc?

15. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Hier ben ik het dus helemaal mee eens. Ik heb hem eigenlijk ook niet echt nodig gehad, de dag na de bevalling was mijn buik weer helemaal geslonken en zat mijn baarmoeder al erg laag, nooit het gevoel gehad dat er iets 'rolde' in mijn buik.

16. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Ik heb juist wel een paar dagen last gehad van die 'rare' buik en heb er zelfs niet van kunnen slapen toen ;) Ga voor deze keer dan ook echt op zoek naar een sluitband of misschien gewoon een corrigerend hemd.

17. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Ik zelf heb een sluitlaken van Motherwear besteld.. Nu nog even afwachten hoe het bevalt.. Ik had het als tip van mijn tante gekregen, dat je daar ook weer mooi slank van wordt en je niet met zo'n zwangerschapsbuik blijft rond lopen.. Vindt ik toch ook wel een +puntje:)

Gr.
    Carlien

18. Madelon84

mmm en nou lees ik op de site van belly bandit dat je hem vanaf 3 dagen na de bevalling kunt gebruiken... terwijl ik het JUIST voor die eerste dagen wil gebruiken.
    @druif, kan zijn dat jij er niet zo'n last van had, ik had dat wel, vond het zo'n vervelend gevoel! het schijnt ook goed te zijn voor je houding en voor vrouwen met bi in lichte of zware vorm.
    maar ik vond het echt vreselijk dat ik een echte puddingbuik had.. ook al trok het snel bij daarom wil ik het alleen de eerste week/2 weken gebruiken.

19. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Voor het slanke effect zou ik het wel overwegen om hem aan te schaffen! Dat rollende gevoel lijkt me echt heel naar! Hopelijk ontkom ik er nu wel weer aan...
    Las hier ook de tio van een strak/ corrigerend hemdje, dat is misschien ook wel wat voor dat pudding gevoel? Mischien in mijn geval voldoende, heb verder ook gee klachten van BI of zo... (even afkloppen).

20. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Ik heb een sluitband van Motherwear en vond het echt perfect. Makkelijk om te doen, maat prima (als je het advies op de site aanhoudt) en het zit echt goed. Ik heb een spoedks gehad en die band hielp echt enorm omdat de buik daardoor ook niet nogeens op het litteken 'hing'. Zitten ed ging prima, schoof niet (randen vouwen wel beetje om idd). Had ook geen problemen met 'm omdoen. Kortom, ik vind het een echte aanrader!!

Deel Deze Pagina