Haha, hier ben ik met nog een vraagje , eigenlijk omdat ik dus erg benieuwd ben of ik nou wel of niet zwanger ben. Maar goed, wat valt er precies onder vertstoppingen van de darmen? Dat je niet kan poepen ofzo, of wat moet ik me daar bij voorstellen?
Inderdaad, dat je heel moeilijk kunt poepen. En als je dan gaat, dan het hard is (meer konijnenkeutel idee, haha). Om dat te voorkomen kun je wat Roosvicee Laxo nemen (bij mij werkt 1 glas per dag al), pruimen eten of elke dag 2 eetlepels gebroken lijnzaad (Zonnatura, in de supermarkt, € 1,50) door de yoghurt/pudding doen.V
Ja, maar ik heb zeg maar al veel moeite met poepen. En hoe moet ik dan gaan merken dat ik verstoppingen krijg of niet? Ik weet trouwens niet eens zeker of ik zwanger ben, maar ik vroeg het mezelf gewoon af. Na hoeveel weken kreeg je last van verstoppingen?
volgens mij hoef je er niet perse last van te krijgen. Ik had in het begin diarree en nu nog soms en ga gemiddeld 2x per dag naar de wc sinds ik zwanger ben. Nu had ik er voorheen ook geen last van en ging toen gewoon dagelijks.
Ik heb er nu geen last meer van maar als vrij snel nadat ik overtijd was begonnen de darm problemen. Ik gebruik nu elke dag een drankje zoals yakult en ik neem elke dag een zakje metamucil. Dat zijn vezels en dat kun je bij de apotheek kopen. Nu gaat het weer beter!
Hmmm, ik heb sinds een paar dagen dat ik af en toe diarree heb, maar vandaag echt de hele dag, en heb echt geen rare dingen gegeten ofzo... Maar ja, zie wel, misschien heb ik weer een of andere voedselallergie spontaan gekregen, hihi