hallo weer. Ik ben zo verschrikkelijk moe! echt heel erg. Mijn man is vrachtwagen chauffeur en die heeft de laatste weken een rooster dat hij 4 uur snachts moet beginnen en dan gaat hier de wekker om half 3, ik ga er dan ook mee uit want als de wekker af gaat ben ik klaar wakker. Als mijn man weg gaat duik ik weer in bed en kan dan echt de hele dag door slapen, tot 4 a 5 uur smiddags makkelijk. Als ik wat in het huishouden doe ben ik gewoon moe, niet zo van eve op de bank bij komen en dan gaat het weer nee echt moe moe, kan gewoon zo weer op bed gaan liggen. hebben meer van jullie dit of niet? Groetjes miranda
Ik was niet zo moe. Maar wel enigzins moe. Na een uurtje slapen ging het dan wel weer. 's Avonds lag ik dan ook al vroeg voor pampus op de bank. Ik moet zeggen dat ik de laatste weken helemaal geen last meer van moeheid heb. Dus misschien wordt het wel weer beter.
Hier wel, ben kapot, heb ook wallen tot op mijn tenen. En dat terwijl ik toch wel aardig slaap. Heel herkenbaar dus.
Heel herkenbaar. Mag ik je 1 tip geven en die heeft hier heel erg geholpen. Ik ging er ook mee uit met me vriend(chaffeur) en ik wachte op hem zodat je samen nog wat mensen ipv tel contact samen hebt. Ik ging gewoon om een uur of 8naar bed zodat ik wat meer waard was overdag bij mij hielp dat erg goed. En kun je je hh een beetje uit handen geven? dat heb ik ook gedaan zodat ik alleen maar de kleine klusjes hoefde te doen en niet het huis van top tot teen. en ijzerprikken wat eerder is aangegeven misschien is die wel heel laag zie je vaak aan het einde
Ik ben ook al tijdens mijn gehele zwangerschap erg moe. Maar een middagdutje en savonds op tijd op bed is wel voldoende om de dag door te komen. Zie er verder neit overdreven moe uit ofzo.
ben dus niet de enige. Me ijzer en zo is van de week in het ziekenhuis nog allemaal getest en dat was allemaal goed. Het schoonmaken moet ik zelf wel doen, iedereen in mijn omgeving werken full-time. Me mannetje probeert wel zoveel mogelijk te doen maar dat vindt ik erg lullig omdat hij vaak meer dan 50 uur per week werkt. We gaan bijna iedere dag rond 9 uur naar bed. Ik zal me er gewoon bij neer moeten leggen denk dat ik het gewoon rustig an moet doen. Bedankt voor de reacties. groetjes miranda
Zit me altijd weer af te vragen hoe verschillend zwangerschappen toch kunnen zijn! We zijn even ver, en ik slaap de meeste nachten maar 4 of 5 uur (als ik geluk heb soms es 6) ik word in elk geval elk anderhalf uur wakker, en dat gaat al maanden zo aan, dus al vanaf juli. Het rare is wel: ik ben totaal niet moe, de hele dag niet! Vannacht weer drie uur wakker gelegen, en nu is het toch bijna half 12, ben ik nog niet moe! Snap d'r niks van!