Hallo Ik ben begonnen met haken Had een doosje gekocht waarmee ik diertjes kon haken maar vind dit erg moeilijk . Nu ben ik gister op YouTube gaan kijken en vond de grannysquare , dit ging me goed af . Heb net gekeken naar de granny strepen haken , dit lukt ook makkelijk Nu wil ik dus met granny strepen een dekentje haken . Maar wat voor draad kan ik t beste gebruiken en welke naald ? En met hoeveel losse moet ik beginnen ? Iemand die me verder kan helpen ?
Hier kunnen ze je goed helpen denk ik: http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/268248-de-haakclub.html Leuk idee! Succes!
Kijk eens op ravelry.com, daar kan je heel veel (gratis) patronen vinden. Dan staat er dus ook gewoon bij hoeveel lossen dat je nodig hebt. Ik heb zelf een ripple-dekentje gehaakt en toen gewoon gekeken naar hoe breed ik 'm wilde hebben en zoveel lossen gemaakt (geen idee meer hoeveel het er waren overigens, maar wel véél!).
O die is leuk zeg! Ben zelf net begonnen met haken en ook met de granny squares, dat gaat mij ook wel goed af en ben ook van plan een dekentje te haken voor de beeb op komst. Zou dit patroon ook wel willen hebben...
Oh Happymama, die is mooi! Waar heb je die afbeelding vandaan? Ik zou het patroon ook wel willen hebben. Ben nog niet zo'n ervaren haakster, maar breien heb ik mezelf ook pas een paar jaar geleden aangeleerd en dat gaat prima, dus haken zal ook wel moeten gaan lukken. Supermooi zeg!
Ooh nu wil ik ook weer haken! O snap er alleen niets van lol! Succes iig het dekentje met de uilen is wel echt leuk
Ik ben deze aan het haken: Bekijk bijlage 299180 Karin aan de haak: Oma's Strepen. Van Lucy! Super simpel, maar toch heel mooi (vind ik dan )
Wat een leuke. misschien moet ik het ook maar eens proberen. Ik kan tot nu toe alleen maar vingerhaken, dus zal wel lastig worden om te leren.
wauw wat mooi Giraf! TS jou patroon is ook echt heel mooi. Veel succes en plezier! ik heb ooooooooooooit eens een tasje gehaakt... daar was ik al zooo trots op hihi