Poetsen met elek. tandenborstel?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MvLiam, 21 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Sinds mijn zoontje tandjes heeft zijn we natuurlijk aan het poetsen. Nu hebben wij zelf een elektrische tandenborstel en hadden we voor ons zoontje een 'normale' gekocht.
    Nu wil hij met de normale borstel niet echt poetsen en we kwamen erachter dat hij het wel goed vindt als we het met de elektrische doen.
    Nu staat er op het borsteltje (zo'n kinderborstel van Cars) dat het vanaf 3 jaar is maar ik snap niet zo goed waarom? Ik kan me toch niet voorstellen dat het slecht is om elektrisch te poetsen bij kleine kinderen? Volgens mijn vriend staat dat er alleen maar op omdat het borsteltje los kan gaan en dit gevaarlijk zou kunnen zijn.
    Nu poetst mijn zoontje nooit alleen, wij doen het namelijk altijd bij hem.

Zijn er meer die elektrisch poetsen of iemand die mij kan vertellen of er nadelen aan zitten?

2. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Ik poets te tanden van ons zoontje ook elektrisch. Gaat al jaren prima en zou niet weten wat voor nadelen daar aan vast zitten.

3. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Haha had het zelf kunnen schrijven jouw stukje!! Hier dus ook een cars elec. gekocht!!! Volgens de verkoopster maakt het niks uit. Als je maar niet te hard poetst!!

Deel Deze Pagina