Moe maar niet slapen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ongeduldje31, 28 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Ja hoor, het is weer zover, moe zijn, lekker naar bed gaan, niet kunnen slapen. Dus wat ga je dan doen, juist mensen op zp lastig vallen..
    Is echt iets van de laatste 2 weken, iemand daar ook. Last van?

2. wanna be a mama

wanna be a mama Bekend lid

16 mei 2011
    728
    1
    16
    Hier ook. Lig nu al zo'n 2 uur wakker...

3. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Het gaat met vlagen merk ik. Periode's van goed slapen en periode's van wakker liggen. Inslapen lukt meestal wel, doorslapen is echt een probleem. Zeker sinds de baby is opgehouden zachtjes te kriebelen... en nu flink schopt 's nachts. Vannacht vier keer naar de wc, daarna slecht ingeslapen en na 5 uur niet meer geslapen... Ben net ziek geweest en wil graag nog even fit zijn om te werken maar dat wordt zo wel lastig.

4. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Hier ook hoor, kan totaal niet in slaap komen terwijl ik hondsmoe ben ;) En soms denk ik om half tien, ik ben moe, kga naar bed want pff... en dan lig ik daar te koekeloeren. Ga ik om 00.00 uur naar bed, lig ik ook te koekeloeren. Dus wat dat is?! En ook het doorslapen lukt niet, dus de nachten zijn lang en toch veel te kort..
    Het gaat wel weer over, bij m'n zoontje heb ik het ook gehad, en de laatste weken voor de bevalling sliep ik ineens weer heel erg goed. Dus er is nog hoop!

5. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Ik zie elk uur.. Heel vervelend met als gevolg dat ik overdag niks doe

6. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Ik ben nog wel wat korter zwanger . Maar als jij dit topic niet had geopend had ik het gedaan :p . Ik ben echt zo moe maar ik slaap gewoon niet word er gek van .

Snap inderdaad dat het heel vervelend is , kan je smidags ook niet slapen , of werk je dan?

7. Mootjuh87

Mootjuh87 Actief lid

13 jul 2011
    447
    0
    0
    Hier ook problemen met slapen. Idd is inslapen geen probleem, maar wel het doorslapen. Geen idee waar ik dan wakker van wordt.. wel irritant!

8. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Ik dacht net ik ga nog ff slapen, vergeet het maar ook dat gaat niet :(
    Word er letterlijk en figuurlijk MOE van.

9. Tienus26

Tienus26 Actief lid

29 sep 2011
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jep ken het helemaal! Slaap ook slecht en als ik slaap slaap ik heel licht zodat ik van ieder dingetje wakker word. Maar ik zit ook verplicht thuis en mag niks meer doen dus denk dat dat bij mij ook wel mee speelt! Succes ermee....

10. Ongeduldje31

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Werk overdag nog, maar slaap daar gewoon verder hahaha. Inslapen is idd niet t probleem maar doorslapen zucht.. Vanavond maar weer eens proberen

11. Ongeduldje31

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    En het is weer zover..toch zeker al 2 uur geslapen, nu maar even beneden gaan zitten ... Zucht

12. meissie1982

meissie1982 Actief lid

6 mrt 2012
    249
    0
    16
    had ookal een topic geopend met tips gevraagd hiervoor, maar helaas... niemand weet iets.. pff..

13. nairam

nairam Actief lid

8 okt 2008
    403
    0
    0
    oost-nederland
    ... hier nog één :(, gewoon slecht slapen, niet kunnen inslapen (beeb schopt/ wroet/ draait/ doet van alles ), of ik er nu vroeg of laat in lig, dan tegen een uur of 3 enorm moeten plassen en dan toch nog even een paar uurtjes wel slapen..
    had ik toen ik zwanger was van mijn zoon ook wel hoor, maar het meest vervelende nu vind ik gewoon dat mijn humeur DAALT en een enorm kort lontje heb :)
    zoonlief ligt nu voor zijn middagslaapje... dus ik sluip de trap op en ga iig een uurtje op bed liggen ;)

14. Wendyhuitink

Wendyhuitink Actief lid

12 apr 2012
    413
    0
    0
    Breda
    Ik heb nu al 2/3 weken niet geslapen overdag een uur en dat was het , ik heb bekken instabiliteit en heb veel pijn dus kan ook daardoor heel erg slecht slapen ben nu 19 weken ben benieuwd hoe ik het vol ga houden met iedere dag een slapeloze dag n nacht

15. Ongeduldje31

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Jee, met 19 weken al, bij mij is t rond de 27 weken begonnen. Nu nog met vlagen, 4 nachten niet of nauwelijks slapen en dan weer 1 nacht wel.
    Ben inmiddels met vervroegd verlof dus kan overdag wat rusten

16. Dana

Dana Niet meer actief

Ja hier ook, lig al vanaf twaalf uur wakker en ben er nu maar uit gegaan, erg frustrerend.

17. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Hier nog eentje...
    Wordt gemiddeld drie keer per nacht wakker. Rond dezelfde tijdstippen omdat ik naar toilet moet en de kleine wakker is.
    Standaard wordt ik ron 4.30 wakker en kan ik niet meer slapen van de pijn van de bi en heupen (ben als klein kind geopereerd aan heupen, nooit last van gehad, tot aan zw).
    Maak korte nachten zo.
    En ik heb nix te klagen, zit al zes weken volledig thuis, dus ik duik zo het bed weer in (vaak rond een uur of 7.00) en later overdag ga ik ook weer even liggen.
    Korte nachten... Nou ja, kunnen we alvast wennen he hihi
    Als we maar weer door kunnen slapen als het einde van verlof in zicht is toch!
    xxx

18. priscil

priscil Bekend lid

22 aug 2011
    713
    1
    18
    hai hier ook iemand die niet kan slapen
    moet zeggen dat ik nergens pijn heb of zo
    maar ik ben s'nachts gewoon klaar wakker
    ga rond 12 uur naar bed om vervolgens pas tegen 3 uur in slaap te vallen en dan ook maar voor 2 uurtjes of zo .
    dan moet ik plassen en ben weer wakker !!
    en ben juist zoo moe joh
    en we hebben juist alle energie en kracht nodig bij de bevalling en als de kleine er is .
    Lijkt me ook zo zwaar voor de mensen die al een kleintje hebben. die vroeg wakker wordt en overdag alle aandacht nodig heeft!!
    hoe doen jullie dat??
    ik heb overdag natuurlijk de tijd aan mezelf!
    x

19. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Heel bekend! Hier ook problemen met het doorslapen. Ze zeggen dat dat is om alvast te wennen aan gebroken nachten. Weet dat ik dit bij onze andere 2 kids ook heb gehad in de laatste weken. Nog even volhouden en dan mogen we wakker worden met een reden nl onze kleine voeden

Deel Deze Pagina