DONCASTER - De 46-jarige financieel adviseur Will Palmer heeft na een succesvolle hoornvliestransplantatie weer uitstekend zicht. De operatie was hard nodig, want de man was bijna stekeblind. Van welke donor het hoornvlies afkomstig is, is niet bekend, maar het zou heel goed kunnen dat het afkomstig is van een schoonmaakster. Will ziet nu namelijk ieder vlekje en er heeft zich een ware schoonmaakwoede over hem meester gemaakt. Liet hij vóór de operatie het vuil voor wat het was, nu poetst hij met een enorme ijver en dat ziet Sarah Gatsby, zijn huishoudster, met grote vreugde aan. Zijn twee kinderen maken er vaak grappen over en zingen "I want to break free" van Queen, als Will weer eens grondig aan het stofzuigen is. Palmer vertelde met een knipoog, dat hij echter nog niet zover zal gaan, dat hij ook nog een schort, krulspelden en hoofddoek gaat dragen. Tenminste, zolang zijn oog daar niet op valt. Pffft, nu weet ik eindelijk dat ik geen zin heb in schoonmaken, omdat het gewoon niet in mijn genen zit
Goh die man krijgt het nog druk! Hij mag hier ook wel eens langs komen namelijk. Ik zit al weken op nesteldrang te wachten, maar dat komt ook maar niet.