Poetshulp komt niet opdagen....

Discussie in 'De lounge' gestart door Jelske1978, 1 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aan de prijs zal het niet liggen, want dat is de prijs die ze zelf voorstelde. Maar ik ga haar sowieso bellen om te vragen wat er nou aan de hand is.

Groetjes Jelske

2. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    Lijkt me ook niet meer dan eerlijk jelske, je weet nooit wat er aan de hand is en mensen denken tegenwoordig al veel te vaak voor een ander of vullen zelf maar iets in zonder van de hoed en de rand te weten.

Je wilt toch ook je sleutel terug als er onverhoopt toch iets is waardoor ze niet meer kan komen werken?

succes

3. vandaag niet te pakken gekregen helaas....

4. Update:

Kom gisteren thuis van mn werk is ze ineens weer geweest na een week overgeslagen zonder dat ik haar aan de telefoon had gehad...
    Aan de telefoon afgesproken dat ze voortaan belt als ze op een andere dan de afgesproken dag komt.
    Niet meer over gehad waarom ze vorige week niet is geweest dat doe ik dan liever persoonlijk.

Groetjes Jelske

5. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    Tja misschien dan toch een mis communicatie?

Hoe dan ook ze is weer geweest.

En misschien wel zo eerlijk om voortaan eerst uit te zoeken hoe en wat voor je zulke dingen op het internet zet Jelske.

Tis voor haar ook niet echt eerlijk als ze bijvoorbeeld iets van dit zou horen (of lezen) via een ander zonder dat je haar eerst gesproken heb.

succes

6. Tja, ik ben blij dat ze toch weer is gekomen, maar feit blijft dat ze zich vorige weken niet aan haar afspraken heeft gehouden en nu ook onverwachts wel weer komt.

Groetjes jelske

7. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Ze is blijkbaar erg onbetrouwbaar in haar afspraken; afbellen en onaangekondigd ineens weer je huis in komen. Ik zou haar echt niet meer vertrouwen. Iemand die al zo snel na de start van haar werk bij jullie al zo met afspraken omgaat, is in mijn ogen het vertrouwen niet waard. Het gaat niet om iets simpels: die vrouw komt in je HUIS en zit aan je spullen. Iemand die ik niet vertrouw zou ik accuut ontslaan.

Deel Deze Pagina