Iemand van de dames hier ervaring/tips m.b.t. thuiswerk ?? Ik heb al even op internet gezocht en overal met je zo'n thuiswerkboek kopen met vacatures erin of een telnr bellen en dan krijg je een code om op internet te kijken of er vacatures zijn. Ik vertrouw dat niet en doe dat dus ook niet. Ik woon in Friesland.
Volgens mij is het heel moeilijk om in friesland aan thuiswerk te komen. ik heb al verscheidene centrales gebeld, maar ze reageren vaak kortaf, op zo'n manier van als we mensen zoeken dan zetten we wel een advertentie en dat soort opmerkingen. Betalen moet je never nooit niet doen, dan weet je bij voorbaat al dat het niet te vertrouwen is. Ik heb zelfs uitzendbureau's gebeld om te kijken of ze thuiswerkcentrale's weten, maar goed die werken ook niet echt mee. Zal niet makkelijk zijn denk ik om wat te vinden, en vaak is het nadeel dat je je te pletter werkt voor een paar centen. Maar wie weet vind je wat, ik wens je iig heel veel succes!
hier hetzelfde, woon ook in friesland en heb het ook al eens geprobeerd, maar valt nie mee, idd je moet overal eerst voor betalen!!
wat voor thuiswerk wil je gaan doen ? inpakken of enguêteurs werk als je dat laatste wilt doen heb ik wel een adresje voor je stuur me maar een pbtje dan geef ik je het adres succes
Nou een vriendin van me die wou ook thuiswerk gaan doen dus zo'n nummer gebeld met MIJN telefoon... Ik kreeg een maand later de afrekening.....bleek het 23 euro hebben gekost voor een paar minuten ....(via een specificatie).. Nou dat geld heb ik mooi ff terug gevraagd van d'r....(ze wist dat het zo duur was vandaar dat ze met mijn telefoon had gebeld) Kijk dus maar uit als je ergens heen belt voor thuiswerk....!!!! liefs sas
Niet intrappen in dat soort thuiswerk....vaak moet je dan zelf ook advertenties gaan zetten voor dat soort thuiswerk en zo door.... Als je moet betalen voor te kunnen werken klopt er naar mijn mening iets niet.
ik ben zelf ook aan het kijken voor thuiswerk, maar idd, of je moet zelf dingen slikken om vervolgens het te gaan verkopen, of je moet er eerst geld voor betalen... nou, daar trap ik niet in!
Hoi, Nou dat thuiswerk!! Mijn schoonmoeder heeft het gedaan en dat was echt verschrikkelijk! Ze moest echt duizenden haarelastieken met een stukje stof erom maken, echt megaveel werk, dat allemaal op je eigen naaimachine. Vervolgens moest ze zelf de gemaakte spullen wegbrengen en kreeg echt belachelijk weinig geld uitbetaald, echt een onkostenvergoeding!! Voor haar geen thuiswerk meer... Hopelijk vind jij iets wat beter geregeld is.
http://www.thuisblijfmoeders.nl/homepage.html hier staan handige tips en waar je op moet letten, ik wil dat trouwens zelf ook wel doen, maar moeilijk hoor!(te vinden dan) succes!
Misschien hier even kijken: http://www.mamas.nl/primosite/show.do?ctx=4538,4548 Daar kun je ok je CV achterlaten enzo. Ik weet dat zij regelmatig mensen zochten voor telefoonwerk (afspraken maken, database opschonen, etc.). Betaalde goed!
ja dat heb ik ook hier in heerenveen is ook niks te krijgen en ik ben bij een paar aangemeld en ik krijg van hun dan iedere keer een mailtje en dan bel ik erheen en dan hebben ze niks of het nummer dat ik bel is geblokkeerd of ze nemen niet op ik krijg mailtjes van: thuiswerker@planet.nl http://www.thuiswerkcentrale.nl
dit mailtje kreeg ik de laatste keer Vakantiethuiswerk De komende 2 maanden hebben we vakantiethuiswerk dwz dat u kunt intekenen voor 1 of meerdere weken te thuiswerken, in de vakantieperiode zijn de verdiensten hoger daar er veel productie stil ligt in deze periode. Vakantie thuiswerk kan gedaan worden door zowel volwassenen als tieners (vakantiewerk). Thuiswerk wordt per stuk betaald, indien u meer wil weten mbt bijverdienen en kinderbijslag. Onderstaande link heeft een wizard waarbij u kunt uitrekenen tot hoeveel uw tiener mag bijverdienen. Natuurlijk is de vacature ook voor volwassen thuiswerkers uit te voeren. http://www.svb.nl/internet/nl/regelinge ... /index.jsp Hieronder enkele vacatures voor de komende vakantie periode, thuiswerk wordt per stuk betaald verdiensten per uur zijn afhankelijk nav de werksnelheid, werkindeling, productiviteit etc etc. De goederen worden gehaald en gebracht op een afgesproken tijdstip, in Heerenveen is dit op maandag en dinsdag Week 27 van 3 tm 9 juli Verpakken van reclamekoffertjes o.a pre-paid pakketten, zonnebrand-producten en strandartikelen tevens nieuwe producten zoals frisdrank in blik. Verdiensten per koffertje 45 cent Week 28 van 10 tm 16 juli Verpakken van reclamekoffertjes (laatste week) o.a pre-paid pakketten, zonnebrand-producten en strandartikelen tevens nieuwe producten zoals frisdrank in blik. Verdiensten per koffertje 45 cent Week 29 van 17 tm 23 juli Verpakken van reclamefolders Het vergaren en insteken van reclamefolders verdiensten 3 cent per set Week 30 van 24 tm 30 juli Montage van windorgels 1,25 per stuk Week 31 van 1 tm 6 augustus Maken sets back to school Agenda en schoolset verdiensten 35 cent per set Week 32 van 7 tm 13 augustus Bundelen van sokken Sokkenbundels maken van 3 paar sokken assorti verdiensten 18 cent per bundel Week 33 van 14 tm 20 augustus Verpakken van kammen en haarproducten Verdiensten nog onbekend Week 34 van 21 tm 27 augustus Verpakken kerstkaarten 6 cent per verkapte kerstkaart Week 35 van 28 augustus tm 3 september Onbekend!!!!! Indien u wilt aanmelden voor 1 of meerdere weken werk kunt u bellen met Bouke Weijman van de afdeling planning, geeft u dan ook uw sofinummer door aanmelden voor deze vacature kan alleen middels 0900-6624527(80cpm) aanmelden via e-mail is niet mogelijk dit ivm privacy mbt de combinatie persoongegevens en sofinummer
Nou dan weet ik genoeg: bellen voor 0.80 cent per minuut? Je bent GEK als je daar intrapt! Riekt echt naar oplichting! enne "aanmelden via e-mail is niet mogelijk dit ivm privacy mbt de combinatie persoongegevens en sofinummer" slaat echt NERGENS op!
ik heb er ook niet op gereageerd zo staan ze bijna allemaal op internet met dat thuis werk of je gaat naar een pagina en dan moet je eerst betalen voordat je de vacature mag bekijken en dat vind ik ook belachelijk
Ja jammer hoor dat er niets is....... snap het niet want er moet toch werk genoeg zijn dacht ik zo.......... Dat ze dan ook nog huismoeders oplichten door dure telefoon gesprekken te laten voeren vind ik echt te gek voor woorden. Maar goed als iemand iets weet voor mij, laat maar horen