Even een vraag, vooral om te kijken of andere dames dit ook zo ervaren, of dat ze misschien de dingen heel anders ervaren...: Is het goed om te stellen dat iedere keer als een vrouw in de (verder gevorderde?) zwangerschap menstruatie-achtige pijn heeft en/of jeuk op de buik, dat dan de baby weer een groeistuip krijgt? Ik had dat eerste namelijk al eens eerder gehad en had het gisteren een paar tellen heel erg. Net hetzelfde gevoel wat ik vroeger had voordat mijn menstruatie begon, en ik kon het tijdens mijn menstruatieperiode ook nog vaak hebben. Verder had ik vandaag weer gigantische jeuk aan mijn buik. (En heb vandaag mijn mannetje weer gezien op het scherm + voel hem nu lekker wiemelen, dus niets aan de hand ) Vooral de 2e is toch meestal een teken dat je buik weer groeit?
Ik heb in het begin de menst.krampen gehad. Ze hielden even een paar uur aan en daarna was het een groeispurt van de kleine. Ook de jeuk op de buik.. echt, om je rot te krabben..
Ik gebruik sinds kort mentholgel tegen de jeuk, werkt echt verfrissend!! Heb hem bij Kruidvat gehaald!
Ja hoor, ik heb vaker tijdens de zwangerschap menstruatie-achtige krampen gehad en elke keer was mijn buik een paar dagen later een paar cm in omvang toegenomen, was echt de groei van de baarmoeder. Bij mij is het echt met groeispurtjes gegaan en niet mooi geleidelijk. Jeuk is niet zo vreemd als je huid zo oprekt.