Poetswoede

Discussion in 'Zwangerschap' started by Drieka, Feb 3, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    1,148
    3
    38
    Drenthe
    Hier ook, ik stofzuig sowieso elke dag en dweil om de dag beneden want dat deed ik al, al het beddengoed wordt elke week verwisseld en elke week grondig alles stofzuigen en dweilen van de zolder tot aan de berging.

Ik heb deze week al mijn keukenkastjes schoongemaakt, opnieuw ingedeeld.. Ik heb alle kruidenpotjes e.d. schoon gemaakt vandaag,de koelkast gedaan en de zolder opgeruimd. Heb mijn vaste bergkast opgeruimd en mijn zoontje zijn spullen in een andere kast neergelegd omdat het voor mijn gevoel zo'n bende was haha. grappig dat zoveel vrouwen dat hebben.

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ja is ook echt grappig, maar wel heerlijk nu alles weer eens goed onder handen is genomen want normaal doe ik de kasten ook werkelijk nooit allemaal uitsoppen :D

3. Emma86

Emma86 VIP lid

Jun 25, 2012
    5,281
    2,232
    113
    Female
    Nederland
    Ik was zo gek om ALLE kleding die mijn man en ik hebben te wassen. Alle shirts en truien, sokken, ondergoed, broeken, jasjes, rokken, tot de handschoenen en ski-sokken aan toe.
    Zodat alles in de kast schoon en fris was en ik geen muffe kleding hoefde te wassen als de baby er was :)

4. Drieka

Drieka Niet meer actief

#44 Drieka, Feb 6, 2015
    Last edited by a moderator: Feb 6, 2015

Oh nee, zo ver ga ik dan nog net niet :D Maar heb wel net al de benedenverdieping gestofzuigd en gedweild :)

Share This Page