Tips om snel van de griep af te komen

Discussie in 'De lounge' gestart door nelta, 22 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Sinds dinsdag heb ik de griep (spierpijn, hoofdpijn, koude rillingen, lamlendig voelen enz).

Nu ga ik zaterdag op wintersport en ik had eigenlijk vandaag al op verbetering gehoopt, maar helaas dat zit er nog niet in. Nu hoop ik dat het morgen beter gaat, maar hebben jullie nog tips, wat ik kan doen.

2. Glimmer

Glimmer Niet meer actief

Slapen, slapen, slapen!

3. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Dat heb ik al heel veel gedaan de afgelopen 2 dagen ;)

4. Glimmer

Glimmer Niet meer actief

Is toch echt het beste medicijn tegen de griep. Beterschap.

5. LadyH88

LadyH88 Bekend lid

12 mei 2015
    800
    274
    63
    Rust houden! Ik werd er vannacht ook mee wakker, nu krabbelt het weer op gelukkig! Toen ik me iets beter voelde, heb ik een grapefruit gegeten; lekker veel vitamientjes! Die is gelukkig binnen gebleven... Verder zouten binnenkrijgen (bouillion oid)

6. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ai, ik heb twee weken geleden griep gehad, maar ben echt pas sinds deze week weer helemaal de oude. Ben er twee weken zoet mee geweest. Was de koorts eindelijk een dag weg, wArdoor ik dacht dat het de goede kant op ging, lag ik de volgende dag weer heel de dag in bed met 40graden...
    verder dus helaas geen tips, beterschap!!

7. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Hot coldrex of de huismerk-variant van Etos/kruidvat.

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Echte griep ben je echt door gevloerd. Dan ben je nog wel een week flink ziek.

DastyQueen vindt dit leuk.
  9. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.558
    14.110
    113
    Vrouw
    Als je echt de griep hebt ben je zo 2 weken aan je bed gekluisterd.
    Het enige wat je dan kan doen is slapen, slapen en nog eens slapen.

Ik hoop voor je dat het niet is en dat je gewoon een of ander virus te pakken hebt, dan ben je meestal een dag of 5 niet helemaal fit maar kan je nog wel wat functioneren.

Beterschap, hopelijk kan je toch nog van je vakantie genieten.

DastyQueen vindt dit leuk.
  10. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hmm, het lijkt vandaag eindelijk wat beter te gaan, al heb ik nog steeds spierpijn en weinig energie. Vandaag toch maar mn spullen gaan pakken en ik probeer nog ff langs de dokter te gaan voor advies en evt een doktersverklaring als het toch morgen toch niet gaat.

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Wij gaan dit weekend op vliegvakantie en voel mij ook sinds gisteren grieperig. Tijd om uit te rusten heb ik niet, man moest afgelopen 2 dagen gewoon werken en er moest toch echt ingepakt worden.
    Probeer het nu maar wat met paracetamol te onderdrukken.

12. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier wel mn rust gepakt; gisteren en eergisteren kon ik ook echt niks ondanks max aan pcm. Vandaag wel mn spullen kunnen pakken.
    Morgen 11 uur in de trein zitten. Ik heb de tablet volgeladen met series en een boek mee. Hopelijk rust ik dan ook nog wat uit.

Deel Deze Pagina