Push-up onderbroeken dames, waar zijn ze te koop? Met of zonder vulling, liefst zonder pijpjes. Ook het liefst in een winkel zodat ik naar hartelust kan passen!! Want..... dat achterwerk van mij lijkt in een jurk toch écht iets te veel op een pannekoek! Wie o wie helpt mij?
Je mag wel wat van mij hebben... Ik kan wel wat missen Maar zonder gekheid... Zag ze laatst liggen. Weet niet precies waar ik was... Maar waarschijnlijk de Hema of de v&d.
Ik heb er ooit eens eerntje gepast voor de grap.. Nou ik heb ook een pannenkoeken kont met weinig spek maar die broek maakte er iets vreemds van.. Denk dat het pas iets doet als je beetje hang billen hebt.. Ik heb het maar bij m'n pannenkoek kont gelaten dus. Maar inderdaad de hema/v&d/lingeriezaak etc zullen het allemaal wel verkopen..
Ze verzinnen al meer , heb al zware borsten hoef niet nog meer , en zeker niet een onderbroek om mijn kont dikker te laten zijn. Die is al aardig dik. Met z"n onderbroek word het nog erger . Nee ik pas.
Ze hebben tegenwoordig ook van de hemdjes voor mannen die een wasbord effect creëren dus zo gek is dit niet hoor
.. Dus als je een kerel met een bierbuik met ribbeltjes erop ziet lopen.... dan weet je wat ie onder zn shirt heeft zitten
Hahaha, ik lig hier in een deuk! In een heel ver verleden heb ik er wel ooit 1 gehad en die werkte goed. Zonder vulling maar met een soort van dubbele rand op de billen waardoor je inderdaad je 'hangkont' een heel klein beetje omhoog duwt. Dan zijn die hangbillen een klein beetje weg. Ik hoef echt geen dikke ronde billen hoor in een jurkje maar zo plat als hij nu is....mmm. En door de jaren heen zie ik hem alleen nog maar verder zakken..zucht. Ik check morgen ff de Hema hier. Thanx ladies..en Marnatman, hihi!!
Volgens mij verkopen ze die bij de meeste lingeriezaken wel, en ook de bijenkorf. Als 't niet hoogzomer is draag ik trouwens een panty onder jurkjes en kies dan voor onder strakke jurkjes altijd een push-up panty, heb ik mooie ronde billen ineens joh