Ik word een beetje doof....

Discussie in 'De lounge' gestart door zwangerregnawz, 11 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerregnawz

zwangerregnawz Bekend lid

12 jun 2010
    907
    27
    28
    Heel vervelend. ik hoor steeds minder en heb steeds het gevoel dat er water achter of rond mijn trommelvlies zit. Nou heb ik heel veel littekenweefsel op mijn trommelvliezen door oorontstekingen in mijn jeugd. Daardoor heb ik al wat probleempjes met vacuum oren ed. Ik moet daarvoor elke dag klaren. ( Mijn neus en mond dicht houden en dan heel hard blazen ) Maar dat werkt dus niet meer. En ik merk dat het steeds erger word. En ik word gek van dat gekriebel in mijn oor.

Zou uitspuiten helpen? Of even een afspraak maken bij de dokter zelf.

2. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Zelf heb ik ook altijd veel problemen met mijn oren.
    Ik zou even langs de huisarts gaan en vragen of hij je doorverwijst naar de KNO-arts. Die kan je eventueel wel weer doorverwijzen naar het audiologisch centrum als je hoorapparaten nodig hebt..

3. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Wat vervelend zeg! Ik zou er idd even mee naar de ha gaan, ze kunnen weleens vol met rommel zitten (zo klinkt het iig) kun je het beste voor je heen gaat een paar dagen wat druppeltjes olie in je oor doen om alles los te weken, gaat het eventuele uitspuiten ook makkelijker.

4. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Wat vervelend joh! Ik herken je verhaal helemaal!
    Ik heb ook een soldaten oor, zoals ze dat mooi noemen. Heel veel littekenweefsel, vaak buisjes enboperatues gehad, en aan 1 kant zelfs een nieuw trommelvlies. Als ik zo'n dove periode aan voel komen ( herfst/lente, gezwommen, verkouden, pijn in oor) ga ik altijd meteen zout water snuiven. Dat zit bij ons in zo'n neusspray ding. Dat werkt bij mij super!

Als je er erg veel last van hebt zou ik even een verweizing vragen voor de kno arts. Ik laat iig nooit mn oren uit spuiten. Dat levert meer ellende dan goeds op in mijn geval!

Succes!

Deel Deze Pagina