Hallo meiden Ik heb even jullie advies nodig. Ik ben nu 10 kilo afgevallen(yeah) en moet er nog meeraf, maar ik wil wat gaan sporten, helaas niet de mogelijkheid om naar een sportschool te gaan, maar ik dacht aan lessen volgen via youtube ofzo. Wie heeft er nog leuke tips en trucs en sporten die ik thuis kan doen bijvoorbeeld via youtube?? Alvast bedankt voor het mee denken
Zumba via dvd lesjes? sport games? Al zijn wandelen, hardlopen (als dat mogelijk is) en fietsen natuurlijk ook goed...
Die vraag had ik laatst ook hier en kreeg toen se tip van zumba. Ik heb toen via marktplaats dvds gekocht voor 9 euro ofzo, en doe dat nu thuis. Het is leuk en werkt goed, maar het tempo ligt erg hoog en het is best moeilijk. Dus aks je geen ritme hebt en/of geen ervaring met dansen/ritmische sporten zou ik dat eerst via youtube eens uitprobren.
Je kunt ook gaan hardlopen, kun je een schema voor downloaden en dan opbouwen. Stuk fietsen. Heb je ook niet in de ochtend op nederland 1 Nederland in beweging? Dat kun je ook volgen. Is elke dag een kwartier oid. Zou je ook kunnen tapen en dan op een ander tijdstip doen. En het tempo is daar goed te volgen. Je hebt in Den Haag trouwens ook sportscholen met creche (mocht dat het issue zijn). Ik ga squashen bij westvliet (www.westvliet.nl) en dan gaat Thijmen even 3 kwartier spelen op de creche daar. Daar hebben ze ook lessen en gewoon fitness.
Twee woorden: Xbox Kinect! En dan uiteraard onze facebookgroup joinen waar de meiden van ZP gezellig elkaar stimuleren en motiveren