af(ge)vallen en sport zoeken

Discussie in 'De lounge' gestart door ikke1981, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hallo meiden
    Ik heb even jullie advies nodig.
    Ik ben nu 10 kilo afgevallen(yeah) en moet er nog meeraf, maar ik wil wat gaan sporten, helaas niet de mogelijkheid om naar een sportschool te gaan, maar ik dacht aan lessen volgen via youtube ofzo.

Wie heeft er nog leuke tips en trucs en sporten die ik thuis kan doen bijvoorbeeld via youtube??

Alvast bedankt voor het mee denken

2. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Zumba via dvd lesjes? sport games?

Al zijn wandelen, hardlopen (als dat mogelijk is) en fietsen natuurlijk ook goed...

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Die vraag had ik laatst ook hier en kreeg toen se tip van zumba. Ik heb toen via marktplaats dvds gekocht voor 9 euro ofzo, en doe dat nu thuis.
    Het is leuk en werkt goed, maar het tempo ligt erg hoog en het is best moeilijk. Dus aks je geen ritme hebt en/of geen ervaring met dansen/ritmische sporten zou ik dat eerst via youtube eens uitprobren.

4. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Je kunt ook gaan hardlopen, kun je een schema voor downloaden en dan opbouwen. Stuk fietsen.
    Heb je ook niet in de ochtend op nederland 1 Nederland in beweging? Dat kun je ook volgen. Is elke dag een kwartier oid. Zou je ook kunnen tapen en dan op een ander tijdstip doen. En het tempo is daar goed te volgen.

Je hebt in Den Haag trouwens ook sportscholen met creche (mocht dat het issue zijn). Ik ga squashen bij westvliet (www.westvliet.nl) en dan gaat Thijmen even 3 kwartier spelen op de creche daar. Daar hebben ze ook lessen en gewoon fitness.

5. shadowstep

shadowstep Bekend lid

6 jul 2011
    671
    0
    0
    Twee woorden: Xbox Kinect!

En dan uiteraard onze facebookgroup joinen waar de meiden van ZP gezellig elkaar stimuleren en motiveren :)

Deel Deze Pagina