Dat klopt en zal ik ook zeker doen! Mijn 2 oude katten komen uit t asiel en stuur ze om de week foto's van de katten op zodat ze zien hoe het met ze gaat. En dit zal ik bij TS ook zeker doen!
Fijn dat je zon goede oplossing hebt kunnen bieden Jeem.. Veel plezier met het beestje , hopelijk nog een aantal jaren lang
Whaha, moet hier wel een beetje om lachen hoor Vroegàh, als iemand genoeg van zijn kat of hond had, werd er niet eens de moeite gedaan om een nieuw huisje te zoeken of sterker nog, naar het asiel te brengen. Dieren die teveel waren gingen naar buurvrouw onderwater (lees; in een zak met stenen te water), werden in de "natuur" gedumpt of op een diervriendelijke manier ingeslapen (lees; mbv ether)...En natuurlijk was niet iederèèn zo, maar dieren waren een stuk makkelijker vervangbaar dan tegenwoordig. Denk echt dat je helemaal mis zit met dat dikgedrukte stukje.. Was het niet eens met ts haar argumenten (al had ik al wat meer begrip na haar duidelijkere uitleg), maar ga hier nu niet de hele maatschappij bij halen. Gaat een beeeeeeetje te ver
@Jeem: super van je. Deze lieverd gaat een goed thuis krijgen. @Fiene: verder gaat het allemaal wel goed met je? Wat probeer jij je mening aan iedereen op te dringen zeg. Jij denkt anders dan de rest en dat is niet erg maar ga mensen nie overtuigen dat alleen jij gelijk hebt zeg. Iedere situatie is verschillend namelijk.