poezen

Discussie in 'De lounge' gestart door marjolinos, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Dat klopt en zal ik ook zeker doen!

Mijn 2 oude katten komen uit t asiel en stuur ze om de week foto's van de katten op zodat ze zien hoe het met ze gaat.
    En dit zal ik bij TS ook zeker doen!

2. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Fijn dat je zon goede oplossing hebt kunnen bieden Jeem..
    Veel plezier met het beestje , hopelijk nog een aantal jaren lang :)

3. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Whaha, moet hier wel een beetje om lachen hoor:D Vroegàh, als iemand genoeg van zijn kat of hond had, werd er niet eens de moeite gedaan om een nieuw huisje te zoeken of sterker nog, naar het asiel te brengen. Dieren die teveel waren gingen naar buurvrouw onderwater (lees; in een zak met stenen te water), werden in de "natuur" gedumpt of op een diervriendelijke manier ingeslapen (lees; mbv ether)...En natuurlijk was niet iederèèn zo, maar dieren waren een stuk makkelijker vervangbaar dan tegenwoordig. Denk echt dat je helemaal mis zit met dat dikgedrukte stukje..

Was het niet eens met ts haar argumenten (al had ik al wat meer begrip na haar duidelijkere uitleg), maar ga hier nu niet de hele maatschappij bij halen. Gaat een beeeeeeetje te ver;)

4. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Jeem22; Toppie wat je doet:) Heel veel plezier met je nieuwe poezeltje..

5. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Jeem: super van je. Deze lieverd gaat een goed thuis krijgen.

@Fiene: verder gaat het allemaal wel goed met je? ;) Wat probeer jij je mening aan iedereen op te dringen zeg. Jij denkt anders dan de rest en dat is niet erg maar ga mensen nie overtuigen dat alleen jij gelijk hebt zeg. Iedere situatie is verschillend namelijk.

6. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst,ben blij dat poezebeest een goede plek heeft gevonden....

Deel Deze Pagina