"Poezenbeet" kan aantal zaadcellen verhogen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamalacht, 13 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalacht

mamalacht Actief lid

19 apr 2017
    385
    267
    63
    Ik kende de techniek niet, maar dit kan interessant zijn... ik vermoed hetzelfde principe als Split Sex?

Bijgevoegde bestanden:

2. sannekirre

7 mrt 2017
    52
    31
    18
    NULL
    NULL
    Lijkt me inderdaad hetzelfde, al is het bij SS de bedoeling om meerdere keren kort te vrijen en er dan langere pauzes tussen te laten, en niet zozeer om je man uuuuuren lang op het randje te houden. Maar het wérkt, dat kunnen ik en mijn man bevestigen :thumup:

3. nickyhartje

14 feb 2017
    88
    53
    18
    Ik heb al op meerdere plaatsen gelezen dat de lengte van het liefdesspel (om het maar even mooi uit te drukken) een positieve invloed kan hebben op het aantal zaadcellen. Dus kan best kloppen, maar split sex lijkt me dan ook een wat zachter alternatief om hetzelfde effect te krijgen.

4. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Toch interessant! Ga er meer over opzoeken.

5. femkepeeters

9 mrt 2017
    64
    30
    18
    Ik ken de techniek wel uit mijn studententijd, al had die volgens mij toen een andere naam (of geen naam?).

Op de universiteit was er een meisje en die pikte op alle feestjes zo snel mogelijk een "prooi" uit, ging daar dan mee kussen en frunniken achter muurtjes en poortjes, en na afloop van het feest nam ze altijd iemand mee naar huis. Tot ze eens mijn buurjongen had uitgekozen, en toen kwam ik te weten wat er werkelijk gebeurde. Ze gebruikte die poezenbeet toestand om de jongens die ze mee naar huis nam gek te maken. Mijn buurjongen kreeg niet eens een blote schouder te zien, maar werd door haar elke keer zó op het randje gebracht dat hij gewoon in zijn broek een zaadlozing kreeg toen hij 's ochtends op straat naar zijn eigen kamer ging. :mad: Ik zal het verhaal nooit vergeten. Achteraf bleek dat meisje misbruikt te zijn geweest, en wou ze zo "wraak" nemen op "de" mannen. :eek: Dat maakt het dan ook weer eens triest.

Maar goed, om bij het topic te blijven, ik kan ook volmondig bevestigen dat het werkt (het alternatief dan, de split sex, waarbij je het vrijen opsplitst in meerdere kleine delen om een grotere zaadlozing te krijgen). Ik heb dat al een paar keer gedaan tot grote tevredenheid van hubby :thumup:

6. Solidgold

Solidgold Actief lid

13 jul 2017
    142
    103
    43
    Vrouw
    Interessant! Split sex kende ik ook nog niet maar is misschien eens het proberen waard :D

7. liesjeverliefd

27 mrt 2017
    56
    28
    18
    Op een ander forum kwam ik een leuk artikel tegen over split sex... misschien interessant voor wie het eens wil proberen: https://pasteboard.co/GBsTjKk.jpg

8. Nerotje

Nerotje Actief lid

20 okt 2015
    193
    37
    28
    Split sex nog nooit van gehoord.
    Wel van de poezenbeet ( wist niet dat het zo genoemd werd) maar zou dit goed bespreken met je partner, mijn man gaf namelijk aan dat die dan behoorlijk beurs aanvoelde daar beneden door het uit stellen van het hoogtepunt.

Deel Deze Pagina