Eigenlijk heb ik geen vraag maar zoek ik een beetje herkenning We willen graag een tweede kindje... zitten nu aan het begin van ronde 3, dus nog alle moed. Maar nu zie ik ineens om me heen allemaal zwangere vrouwen en kennissen die wel al zwanger zijn van de tweede... Herkenbaar? En toch een vraagje... Hoe lang duurde het voordat jij zwanger was van de tweede? Was dat sneller of minder snel als de eerste? Bij onze dochter duurde het 7 rondes.
Leuk dat je voor een tweede kindje wilt gaan, spannend! Ik ben echt net pril zwanger van de 2e in de 3e ronde. Van mijn dochter was ik gelijk in de 1e ronde zwanger, dus net iets minder snel Hopelijk ben je snel zwanger!
Oja en op de vraag van die andere zwangeren om je heen, daarvaan weet je natuurlijk ook niet hoe lang zij er over hebben gedaan waarschijnlijk.
Haha ja, herkenbaar. Maar sowieso valt het mij sinds ik zelf zwanger bem geweest veel meer op als anderen zwanger zijn. Wij proberen ook voor een tweede; 1e was in ronde 6 raak, zitten nu in ronde 2. Denk dat het een beetje 50-50 verdeeld is of het sneller gaat of langer duurt
Ja als je ermee bezig bent valt het gewoon op, als die zwangeren haha Eerste raak in ronde 9 waarvan 2e ronde met ovulatietesten Tweede raak in ronde 4, toen vanaf ronde 1 met ovulatietesten begonnen
Van mijn eerste was ik in de 1e echte ronde gelijk zwanger. Bij deze heeft het 14 maanden geduurd! In het begin had ik er geen moeite mee dat andere wel al zwanger raakten,ik had zoiets van mijn tijd komt ook vast en zeker. Maar toen ik richting het jaar ging vond ik het wel wat moeilijker. Uiteindelijk in het ziekenhuis beland en tijdens de cyclus analyse zwanger geworden!
Wij zijn bezig voor een 3e kindje toevallig zie ik dat onze nod op de zelfde dag is.. en wij zitten ook in ronde 3 Hihi Bij mijn 2e was ik al heel snel zwanger.. ons eerste kindje is overleden tijdens de zwangerschap.. we hebben bij haar 2,5 jaar geprobeerd voor dat het raak was.. bij mijn 2e was het 9 weken daarna al raak.. We wisten dat het kon maar was toch even slikken toen het al zo snel raak was. We waren zo blij en tegelijk nog zo bezig met haar zus.. het was een echt wonder.. dus dit zou ons 2e kindje in huis zijn. Vind het heel erg spannend maar kijk er heel erg naar uit
Volgens mij is ook iedereen zwanger op t moment in m'n omgeving ook veel zwangeren of dames die net bevallen zijn. Hier de eerste in ronde 2 raak en voor nr 2 in ronde 9 dat werd een miskraam en inmiddels alweer ronde 12 na de miskraam Vanaf mij nu dat minder goede cijfers
Eerste kindje ging veel sneller, maar begin nu aan ronde 17 voor een tweede kindje. Iedereen om ons heen raakt zwanger en juist dat is zo vreselijk confronterend. Maakt me echt verdrietig. Ik weet van de meesten dat het ook erg snel gelukt is. Zwangere vrouwen zijn er natuurlijk altijd, maar als je zelf iets heel graag wilt valt dat op en ga je erop letten. Mij viel het ook al op in het begin, maar nu doet het echt pijn omdat het hier maar niet wil lukken.
Hier ook bezig voor een 2de....ook ronde 3. Bij de eerste in ronde 4 zwanger geworden. Ben nu wel minder gespannen als bij de eerste, of en wanneer het gaat lukken
Leuk!! Wij ook net zwanger van de 2e in ronde 4 was het raak. De 1e was in de 2e ronde. Spannend weer! Succes!
Van mijn dochter was ik in ronde 2 zwanger, ben nu ook bezig om zwanger te worden van de tweede en zit in ronde 5! Was de wel even omschakelen haha ik had verwacht weer 123 zwanger te zijn!
Onze zoon is ook van 29-3-2015! 4 jaar moeten wachten tot hij kwam. Niet meer aan de anticonceptie gegaan daarna. Toen hij 11 mnd was, kwam mijn menstruatie weer op gang (anderhalf jaar borstvoeding gegeven) en nu 20 weken zwanger vd 2e. Duurde bij mij dus echt vrij lang, maar in vergelijking met de 1e nog redelijk snel
Moeilijk zeg! Ja dat klopt wel ja... Toen vorige zomer bezig was met rijlessen zag ik ook overal lesauto's Succes, hopelijk heb je snel een positieve test in handen!