De titel zegt het al. Ik heb hele droge hielen,waardoor er kloven ontstaan. Hoe kan ik dit het beste behandelen?
De pad egg! Als ik die gebruik blijf ik gladde hieltjes houden! Simpel in gebruik ook. Ik heb het ooit bij de blokker gekocht voor tien euro.
ik maak altijd een papje van aspirines en citroensap, ik meng dit samen en smeer dit op mijn voeten, werkt ook goed tegen eelt trouwens. Ik krijg er altijd soepele voetjes door en heb zelden tot nooit eelt of droge voeten. tis trouwens een tip van mijn oma
Hier spreekt de pedicure let met de padd egg wel op dat je bij kloven wel naar de kloof toe schaaft. raspt ander scheur je de kloof open!
Ben het merk van mijn voetencreme van de pedicure even kwijt, maar het beste helpt creme met ureum. Krijg je echt snel hele zachte voetjes weer van...
Ik heb wel eens zo'n goedkope gehad. Een soort rasp is het toch? Dat werkt bij mij dus niet. Ik heb geen eelt, alleen een droge huid. Zo'n rasp doet alleen maar pijn.
Goed zo ik moet ook werk houden! Even algemeen de cremes van gewhol zijn erg goed bevat dezefde stof als in uierzalf wel tegen kloven dan gebruiken! Deze is heel erg vet! Invetten sokjes erover tot het ingetrokken is kan je niet uitglijden en superzachte voetjes!
De pedicure! ik ga eens per twee maanden en heb sindsdien geen last meer. Pedicure heeft vaak ook goede cremes staan.