Lieve meiden, Mijn vriend en ik hebben 1 poes genaamd Misty en over 3 weken kunnen we onze 2e poesje ophalen. Het is dus een meisje en nou zitten we te brainstormen over een leuke naam. Ik vind het altijd zo moeilijk om een leuke poezennaam te verzinnen dus ik dacht ik plaats er even een topic over en dan maar hopen dat jullie nog wat suggesties hebben! Alvast bedankt! Liefs Sunnyqueen
ik heb 2 katten een vrouwtje en een mannetje Mickey en Tijgetje vond het ook moeilijk om te kiezen maar ben uiteindelijk hier op gekomen Pluisje en Tommy vind ik ook erg leuk. Gr Wiebertje
ik keek altijd eerst naar wat hun kleur vacht was en naar de karakter ysha dusty poekie kitty heb die van de vrouwtjes even op en rij gezet
mag ik je ook een tip geven? leg bij de kitten iets van jullie thuis dat de kitten aan de geur van jullie kunnen wennen
Hm, Poekie vind ik altijd een beetje een rare naam, betekend namelijk k*tje (sorry). Ik heb 3 katten en die heten Sam, Joop (2 mannetjes) en Lotje (vrouwtje).
viewtopic.php?f=3&t=147663&p=4716816&hilit=jinx#p4716816 Misschien heb je hier wat aan Zijn al heeeel veel namen genoemd
onze poes heet Jeanny (van dat liedje van Falco) Onze vorige poezen heetten: Minou en BC (van Black Cat)
Hey Hey, Onze poesen heten Jean en Storm (ven X-men) Wij vonden het ook heel moeilijk toen we ze kregen maar wat vind je van Senna, Esra?
bedankt meiden echt super dat jullie even meedenken. Mijn broertje en zusjes kwamen ook al aanzetten met Minoes. Maar ben nog steeds aan het nadenken. Ze is zwart misschien dat dat nog helpt. Liefs
Haha, geen flauw idee eigenlijk, maar ik heb t al een aantal x gehoord. Zal je zien dat t straks helemaal niet waar is, sta ik mooi voor aap. Maar goed, voor mij zou de naam dan toch afvallen .
Poekie Poes zijn kinderboekjes (Zou een kinderboeken"held" echt als betekenis K** hebben....? Hoop het niet )
Onze katers heten Loki en Odin en mochten we ooit een poes krijgen dan noemen we haar Skadi, naar de Noorse godin van de jacht
Onze poezel komt uit het asiel, en de hond is ook een krijgertje.. Dus wij hoefden geen namen te verzinnen. Ze is zwart met gele oogjes, en hoewel ze soms even komt kroelen erg op zichzelf. Ze heet Toos. Je verbastert het alleen vaak naar toosje, wat klinkt als toastje.