Ik heb de huurcommissje ingeschakeld omdat mijn huis verzakt is en de scheuren in de muren worden steeds groter. De woningbouw is geweest en zeiden dat er niks aan de hand is en deden alsof ik achterlijk ben. Het hoekhuis van ons blok staat zo scheef dat je vanaf de buitenkant kan zien dat het scheeg staat. dat huis in van binnen 15 cm verzakt. Ze hebben dat gestabiliseerd. De hoekwoningen een blok verder en tegen over me idemdito. Maar mij verklaren ze voor gek bij de woningbouw want een tussenwoning kan niet verzakken (hun woorden) De huurcommissie komt over 3 weken onderzoek doen in mijn woning en zou hierover de woningbouw inlichten. Ik ben best wel bang dat ik hierdoor mn woning word uitgezet of dat ze me voortaan op een niet zo vriendelijke manier zullen behandelen. Wie heeft er ervaring met de huurcommissie?
Heeft dat goed uitgepakt voor jullie en is je contact met de woningbouw niet veranderd? Ik ben bang dat de woonstichting me anders zal gaan behandelen
Ik huurde destijds particulier via de makelaar en het is in ons voordeel beslecht met als resultaat dat de huur omlaag ging. Als je in je recht staat, sta je in je recht. Waarom zou een verhuurder je daardoor slechter behandelen?