Halloo dames wie beginnen er allemaal met icsi deze maand of zijn al begonnen?.. Ik ben al in mn 2e week van het spuiten van de hormonen.. Zou 't fijn vinden om met dames uit de omgeving te kunnen praten en ervaringen etc uit te wisselen. Tot dan!
Hoi, ik woon in Amersfoort. Spannend hoor! Hoe gaat het nu met je? Ik ben in januari gestart met poging 2 ICSI, maar voortijdig afgebroken ivm te weinig aanmaak van follikels. Ik heb zelf de keuze gemaakt omdat mijn vorige poging (IVF) ook al mislukt was voor de bevruchting. Vond het teveel risico om met 2 follikels de punctie in te gaan. We zitten op het moment in een wat langere pauze na de laatste teleurstellingen, pittig is het traject! We zijn net weer begonnen met nadenken/praten over de nieuwe poging 2. Mogelijk maken we na de vakantie een nieuwe afspraak!
Hoi Dames, ik kom ook uit de omgeving en wil jullie even succes wensen, t is niet niks zo'n traject. Zelf ben ik nu niet bezig omdat ik een pauze heb ingelast. @Tessaatje wat een domper zeg zo weinig follikels, ik denk dat het verstandig is geweest om poging 2 te staken, want je bent op deze manier zo door je 3 pogingen heen, maar wat moet dat een moeilijke keus zijn geweest. Is er een reden dat je zo weinig follikels hebt? En gaan ze straks iets anders proberen? succes
@Nellie4 nee, er is geen duidelijke reden. Moet zeggen, ze onderzoeken ook niet veel in NL. De eerste IVF had ik met 225 IE 8 goede eicellen. De arts had zich bedacht het op te hogen naar 300 maar zonder effect raar genoeg. Ze wil voor de vlgnd poging overstappen naar Menopur. Jij bent overgestapt naar Dusseldorf zie ik? Bepaalde reden? Wij zitten het ook te overwegen omdat hier niets tot nauwelijks wordt onderzocht.
@Tessaatje ik heb een lage amh waarde en kreeg in NL 300 ie en nu in DD 450 ie, helaas zonder een beter resultaat. Meer is er helaas niet aan te doen. De amh waarde zegt iets over de eicelvoorraad en die is wat ie is. Ik vind het wel apart dat je bij de eerste poging 8 eicellen had en bij de tweede poging maar 2 follikels. dat is toch wel verdere onderzoek waard zou ik zeggen. Ik zou zeker vragen om je AMH te laten testen. Zit je in het Meander? ik vind ze daar wel goed en zeker meedenkend, als je het vraagt willen ze dat vast wel doen.