Vandaag mijn cryo tp gekregen. Wie zit er nu ook in de wachtweken? En op hoeveel dagen? Lijkt me leuk om mee te praten, het is al zo spannend! Liefs, May
spannend! ik hoop het blijft plakken. Ik vind die wachtweken altijd zo killing! Ik zit niet op het wachtbankje maar heb wel binnenkort een cryo terugplaatsing (hoop ik) ongeveer over anderhalve week denk ik. heb je de cryo in je natuurlijke cyclus terug geplaatst gekregen?
Ja dat vind ik zelf ook. Zolang het niet nodig is wil ik er niks van weten. Lichaam krijgt naar mijn idee toch ee opdonder van de hormonen, punctie etc. Hoe minder 'troep' hoe beter.
Mag ik ook meeposten? Geen IUI/IVF/ICSI, maar wel clomid en utrogestan. Ik zit nu op 2dpo en vindt het wachten vreselijk. De onzekerheid en dan duren 2 weken heel lang. Hopen op een bevruchting, hopen op een innesteling
Xmayx zo denk ik er ook over. Maar spannend joh Papillons spannend ook ik hoop dat het raak is. Nog ff wachten, lastig he. Natassj zit je 5 dpo of 5 dagen na terugplaatsing? Spannend! Ik hoop eind volgende week of begin van die week erna een terugplaatsing te hebben.
Tuurlijk! Veel fijner om die spanning te delen met elkaar. Allemaal in het zelfde schuitje. Spannend he. Tijd lijkt wel te kruipen..
Vandaag 6 dagen na terugplaatsing! Echt super spannend ik voel zoveel in me buik maar geen idee of het ermee te maken heb.
Hoi, Ben al een tijdje lig maar niet zo actief... zit nu in mijn 2e wachtweek. 1e ivf poging. Killing....die week. Eigenwijs om gisteren al een test te doen... negatief (wd8) en nu proberen om pas te testen op wd16 zoals het ziekenhuis mij heeft verteld. Echt waar, deze week vind ik het allerzwaarst van het hele traject. Voel van alles en voor mijn gevoel ligt dit helaas dichter bij een mislukte poging. Die verdomde utrogestan helpt er ook niet echt bij om positief te blijven... Succes allemaal!
Ik ga zondag testen denk ik aan de ene kant knaagt het ook heel erg om eerder te testen maar aan de andere kant durf ik het niet omdat dan misschien me kleine hoop in ene keer weg is.. waarom gaat t dan ook zo langzaam ik zit vandaag op wd 9 Femmetastic snap je heel goed maar zolang je nog geen bloed verliest is er toch nog hoop! Ik heb ook steeds vreselijke steken in me buik dat maakt me wel bang maar goed je leest ook dat dat niks zegt..
Oh, ik mag testen op dag 10. Bij niet zichtbaar dag 11 en 12. Ik heb een dag 4 cryo. Voel wel voor het eerst (nu wacht dag 5) een soort van licht menstruatie gevoel. Beetje zwaar gevoel, heel licht als krampjes. Dit sinds een uur. Ik hoop dat het inbesteling is. Ik word gek 😂 pffff vreselijk he neiden dat wachten bah bah bah Btw ik ga echt pas teaten op dag 10 of 11.. durf niet eerder
Hmm geen idee.. dag 4 cryo 10 cellig. De tp was op de 15e en testen mag ik vanaf de 25e! Appart idd maarja wel beter om niet te vroeg te doen. Wil ook niet vroeger testen ben juist bang voor meer onzekerheid dan
spannend meiden! ik duim voor jullie! ik testte vorige keer 8 dagen na terugplaatsing positief. ik kon ook echt niet wachten haha. mijn ovulatietesten zijn ook bijna positief, dus ik verwacht zondag of maandag een terugplaatsing, als de ontdooiing goed gaat. ik hoop maandag want zondag zijn we nog een weekendje weg. dan moet ik alleen gaan en 2 uur rijden.
Super jij ook bijna weer aan de beurt. Ik duim voor je maandag. Wij moesten ook vorige week van onze vakantie terug rijden. Zot je toch totaal even 3 uur op een dag in de auto. Maarja tis voor een goed doel he 💪