Hoi, Zoals jullie op mijn kaartje kunnen zien ben ik overtijd. Mijn temperatuur blijft ook best hoog. Nu heb ik vanmorgen met ochtendurine een zwangerschapstest gedaan. Heb die van kruidvat gebruikt, 2 voor 5 euro. Die geeft geen tweede streep aan. Als ik zwanger zou zijn, had er toch al iets zichtbaars moeten zijn? Wat vinden jullie hiervan? Hoop dat jullie hier iets over kunnen zeggen, en wat ik het beste zou kunnen doen. groetjes Merels
Hoi merels, Het kan zijn dat je net wat te vroeg hebt getest. Wacht nog even het weekeinde af ,indien je menses uitblijft kan je nog een test doen en evt bij de huisarts een bloedtest laten doen. Indien je nog maar net gestopt bent met anti conceptie kan het ook zijn dat je cycles nog niet regelmatig is en je daarom nog geen menses hebt gehad. Nog even afwachten helaas. Imke
Imke bedankt voor je antwoord. Ben in januari al gestopt met de pil, dus ga ik er niet vanuit dat het daar aan ligt. Als ik na het weekend nog niet ongesteld ben, zal ik nog eens een testje proberen.
hoi Imke, Zal even laten weten dat ik vannacht ongesteld ben geworden, en dus niet zwanger ben. Mijn temp. is nog wel hoog, maar dat komt omdat ik ook ziek ben geworden. Groetjes Merels