Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED 2 (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door FSK, 18 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jettos, hoe oud ben je?

2. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Bittersweet, wat een narigheid...
    ik weet eigenlijk niet zo heel goed wat te zeggen.

Heel veel sterkte...

3. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    #2003 Jettos, 17 jul 2013
    Laatst bewerkt: 17 jul 2013
    Thnx voor jullie reactie.
    Ik krijg eerst echoscopisch onderzoek, volgens mij geen amh onderzoek nog...

Babsie, ik ben 29.
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

4. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.342
    721
    113
    @babsie: gelukkug maar meid. En onderdaad de aanhouder wint;) dat heb jij maar weer bewezen.! Dikke knuff meid

@fsk: ik kan je helaas geen antwoord geven op je vraag.

@jettos: ik zou het echoscopisch onderzoek afwachten en dan inderdaad vragen om je amh waarde te laten prikken.

@bittersweet: he bah meid, herken je gevoel zo goed. Hoop dat het snel loskomt zodat je inderdaad verder kunt.. Hele dikke kuffel voor jou

5. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.342
    721
    113
    Libido vraag: hier hetzelfde.. Rond m,n ei vaak wel maar verder eigelijk echt bijna nooit vanuit mezelf. Baal daar af en toe wel van wNt vind het zo lullig voor me mannetje

6. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook libido baksteen! Rond ei juist geen zin, maar einde menstruatie wel, heeeeeel handig!

7. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.342
    721
    113
    Hier meestalook nog overdag en eer dat manlief dan uit ze werk is en de kids op bed liggen hoeft t van mij alweer niet meer:(

8. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Logan, precies bij mij ook. Ben van de middag blijkbaar. Maar ja 5 x per week is ie op zijn werk.

Hier de hele dag van slag. Ik werk bij mensen in de huishouding en nu had ik een paar keer leuk staan kletsen met een verzorgende van mevrouw. Ze gingen trouwen. Dus ze was druk bezig met regelen, en maakte zich zorgen over wat voor weer het zou worden. Ze liet ook een filmpje op youtube zien van haar 'verloofde' op zijn vrijgezellenfeest verkleed als mega mindy.
    Nouja, ze zijn getrouwd, heb foto gezien en het is nog geen 4 weken later en wat hoor ik vannochtend...

Hij is gisteravond omgekomen in een motorongeluk. Vannacht overleden aan zijn verwondingen. Dan ben je net geen maand getrouwd en in 1 klap weduwe. Vind het zo erg. Kan de hele dag al nergens anders aan denken. Hij was 29 geloof ik. Kan me niet voorstellen hoe ze zich nu moet voelen. Hier voelt het zo onwezenlijk.
    Vanavond als mijn vent weer veilig thuis is geef ik hem een flinke knuffel. Verschrikkelijk dit...

9. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Je wordt weer met beide benen op de aarde getrokken! Het leven kan zo gek lopen.. Daarom ook die tekst, ga nooit heen zonder te groeten.. Je verwacht dit toch niet! Wel heel erg ook voor haar. Ze hoort te genieten nu, en in plaats daarvan komt nu diepe rouw :(

10. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Ow MI87, wat vreselijk :(
    Zulke dingen gaan je zeker niet in de koude kleren zitten nee. Wat ontzettend erg voor zijn vrouw...

M'n vader zit net te vertellen over een dodelijk ongeluk met een fietser en een motorrijder in O.ch.ten. Is hij dat...??

11. Elfjes

Elfjes Actief lid

19 dec 2012
    143
    0
    0
    Nederland
    Dag dames,

Een tijdje niets van me laten horen om dezelfde reden als Dolfijntje..

Bittersweet, wat vervelend zeg. Ik wens je heel veel sterkte en geduld toe.

Natasja, hoe is het met je zus? En natuurlijk met jou..menstruatieklachten enzo.

Babsie en Logan, de zwangere dames. Zijn de kleintjes rustig??

MI, wat vreselijk zeg. Ik zag het op het nieuws. Een motorrijder uit Veenendaal geloof ik, is dat m? Wat erg voor zijn vrouw. Ik wil er niet aan denken.

Miss, hoe is het met jou??

Hier gaat het gelukkig wat beter. Ik vertrek morgen naar Turkije voor een IVF behandeling. Wat ik voel? Tja...ik vind het erg spannend en eng. Ik hoop met zn 3tjes terug te komen.

12. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Wat fijn Elfjes! Heel veel succes in Turkije. Heb je allemaal snel gedaan en geregeld, super knap!

Schrikken MI87, ergste nieuws om thuis te krijgen...

Jettos, welkom!

Wondertjes, heb jij je behandelplan nu ontvangen?

Natascha, hoe gaat het met jou/jullie?

Hier morgen 1e follikelmeting. Erg benieuwd en nog geen zenuwen. Het spuiten valt me tot op heden ook erg mee, gelukkig doet mijn vriend het voor me.

13. Elfjes

Elfjes Actief lid

19 dec 2012
    143
    0
    0
    Nederland
    Klaasje het heeft me veel energie gekost om het allemaal voor elkaar te krijgen..

Ik ben heel benieuwd naar je follikelmeting. Is dit ook je eerste IVF?

14. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Dat geloof ik zeker, je diagnose is nog niet zo lang bekend hè? Heb veel goeds gelezen over Istanbul en moderne technieken. Zet 'm op!

Ja, het is ook mijn eerste IVF, eerste vruchtbaarheidsbehandelingen sowieso. IUI heb ik niet gedaan. Heb wel 4 maanden op Düsseldorf moeten wachten maar eenmaal binnen daar, gaat het snel! Ik had 27 juni intake en 14 juli de eerste hormonen erin.

Voel me zelf veel beter nu tijdens de behandeling dan in die onzekere wacht fase voorafgaand. Hoop voor jou ook dat je angsten een beetje zakken en je je goed voelt in je behandeling.

15. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klaasje82 dat krijgen we komende dinsdag! Probeer alles nu even los te laten! Vandaar dat ik hier minder te vinden ben! Succes iedereen! En geniet van het zonnetje!

16. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Natasja, ja dat is hem

17. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bah wat heftig MI87! Verschrikkelijk voor die vrouw!

Elfjes, heel veel succes in Turkije!

Klaasje, spannend morgen! ik duim voor een mooi aantal!

iemand toevallig nog antwoord op mijn vraag over ontpillen na 18 dagen pil geslikt te hebben ivm cysten?

18. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.342
    721
    113
    @MI87: he bah meid snap dat je daardoor een beetje van slag bent. Wat een rot nieuws.

@elfje: Ik wil jullie heel veel succes wensen meid en ga duimen voor jullie! !!!

Hier aan het aftellen tot maandag.. dan de tweede echo. Vind het nu wel heel spannend worden

19. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fsk: wat bedoel je met 'niks te zien was'? Kan het even niet terugvinden. Bedoel je geen follikels?

20. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Elfjes, heel veel succes en probeer ook te genieten daar!!!

Deel Deze Pagina