Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED 2 (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door FSK, 18 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Heftig om te lezen Natasja. Jouw verdriet mag er ook zijn he. Ik hoop nog steeds dat er op een dag iets voor je mogelijk mag zijn.

Wbt mensen de mensen op een verjaardag. Waar zit je verstand? Of nu je nu wel of geen kinderwens hebt vind ik het maar boute uitspraken die je nooit in welk publiek dan ook kan doen. Bah!

Poppetje, succes meid, je bent weer 'bezig', dat moet een fijn gevoel geven.

2. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.342
    721
    113
    @mariska: heel veel sterkste met deze moeilijke beslissing meid. En ik hoop echt van harte dat er voor jullie alsnog een spontaan wondertje in het verschiet ligt.

@natasja: hele dikke knuff voor jou meid!! Zijn inderdaad echt rot situaties:( en inderdaad zoals klaasje okk aangeeft hoe bot kunnen mensen praten !!! Afschuwelijk gewoon

Hier vandaag een hormoonbommetje gevallen.. Kwam een moeder tegen van het schoolplein. Ze weet natuurlijk dat wij wel al het geluk hebben met 2 kids.. Maar ben nu dus zwanger van het eerste kindje van manlief en mij samen. Komt ze naar me toe, kijkt naar m,n buikje (die kan ik niet echt meer verstoppen) en zegt.. "Zooo ben je zwanger, zeker een ongelukje!!!" Kwaad dat ik me werd.. Ineens leek alles eruit te komen.

3. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Wat een stomme mensen heb je rondlopen zeg! Zowel de verhalen van Natasja als Logan daar gaan de haren van overeind staan.
    Tis al shit dit hele gedoe en dan krijg je ook nog eens van die lompe opmerkingen. Natasja, 1 ding heb je ze geleerd, dat ze voortaan drie keer nadenken voor ze weer eens (in hun ogen een onschuldige) vraag stellen. Want dat denk ik wel, dat deze mensen nu niet zo snel meer eruit flappen: Wanneer komt er eens wat?

De wereld is weer een paar mensen rijker die weten dat ze op hun hoede moeten zijn voor het ongeluk dat onvruchtbaarheid heet. Dankjewel Natasja! Daar kunnen er niet genoeg van zijn.

Hier valt het mee met zulke uitspraken. Het is meer van de: 'Je moet er niet zoveel mee bezig zijn' adviezen waar ik hier gek van word. Alsof ik van een vakantie genezen ben van een ouwe eierstok? Kom ik dan een verjongingsfontein tegen of zo? Zo ja, waar staat ie??? Doe ik meteen een bommetje!

Lijkt ook of men niet WIL begrijpen. De zus van mijn oma had laatst nog tegen mijn oma gezegd, ach als ze straks er niet meer zo mee bezig is komt het vanzelf. En mijn oma heeft echt proberen uit te leggen dat er toch echt iets aan de hand is met mijn voortplantingssysteem... maar dat willen ze maar niet begrijpen. (haar kleinkind is namelijk van de wc-bril al zwanger en slaat mijn oma om de oren met leuke achterkleinkind-dingetjes (2e net geboren) die je dan hebt en dan vervolgens is mijn oma weer van slag omdat zei het niet meemaakt, geeft mij ook weer een rotgevoel dat ik ze dat niet kan geven)

Ik denk dat we allemaal wel zulke dingn meemaken. Helaas...

4. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ben al 2 dagen zo moe lichamelijk en niet vooruit te branden, hebben jullie daar ook last van? Komt het door het weer?

Verder ben ik een zieke kip aan het verzorgen. Juultje. Ze is vanaf donderdag al ziek. Ze is erg mager, moe en hangende veren. Ze eet en drinkt en om de dag heeft ze een 'goede' dag. Vandaag niet. Ze is al naar de da geweest en bleek coccidiose te hebben. ( voor degene die weten wat het is) vanmiddag weer een telefonisch consult want er blijft iets niet goed gaan. Ondertussrn maak ik me zorgen en ben ik in de weer met bak verschonen dagelijks ( ze zit nu ff binnen bij ons) haar dik proberen te maken met lekkers en brinta, karnemelk, yakult voor de darmen en ORS... Ik weet niet wat ik meer kan doen. Dus daar ben ik de hele dag druk mee.

5. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahhh wat zielig voor Juul! Is coccidiose wel te genezen dan? Beterschap voor Juultje!

6. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ja als je er op tijd bij bent en de kip niet te erg verzwakt gaat het met antibiotica weg. Daarna zijn ze er dan immuun voor net als bij waterpokken. Zijn parasieten in de darm die daar alles beschadigen en leven van de voedingsstoffen die eigenlijk voor de kip zijn. Maar misschien heeft ze wat anders onder de leden. We zagen 1 enkel celletje van de coccidiose in haar mest onder de microscoop. Dat was alles.

7. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Was jij nu al ongesteld of wachtte je daarop...kan het ff niet meer herinneren. Je loopt gelijk met mij in ieder geval, al moet ik het morgen krijgen.

8. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Net de uitslag van de pet scan van mijn opa. Het is niet goed en er zitten plekken op oa de milt en de longen. Erg spannend. Samen met de zieke kip, de drukke week voor de boeg en een naderende menstruatie heb ik mijn portie wel weer gehad.

9. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dat kan je dan wel stellen MI87! Tijd voor beter nieuws zou ik zeggen! Sterkte meid!

Ik wacht idd nog steeds op mijn menstruatie. Zit nu alweer op dag 50 ongeveer. Afgelopen nacht en nu nog steeds weer flink ongi-gevoel, maar tot op heden nog geen druppel bloed te bekennen. Ik wacht tot morgenvroeg en dan ga ik maar weer een test doen. Die zal dan wel wit zijn, en dan bel ik daarna de gyn hier in het zh en laat ik even kijken wat er gebeurt daarbinnen. Moet nu toch wel wat te zien zijn neem ik aan.

10. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    kunnen ze niet iets geven om de menstruatie op te wekken.Dan begin je in ieder geval met een cyclus en kan je starten. Dit is ook niks zo. Ben benieuwd waar je zit dan en een echo is wel op zijn plaats nu.

11. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het probleem is dat er aan het begin van de cyclus ook nog niets te zien zal zijn, omdat de cycli al zo lang zijn. Een week na de eerste CD wil Dr S weer kijken of er wat zit.

12. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Bedankt meiden...!!

Klaasje, je hebt helemaal gelijk. Zulke dingen zou je eigenlijk nooit moeten zeggen. Ik wist ook helemaal niet hoe ik er op moest reageren.

Logan, wat een vervelende opmerking zeg. Geen wonder dat je daar op dat moment even heel erg boos over ben geworden. Die andere moeder zal ook wel even met een mond vol tanden hebben gestaan denk ik. Die zou dat iig niet snel nog eens tegen iemand zeggen.

MI87, wat vervelend om dat steeds aan te moeten horen zeg. Maarre, als je die fontein toch eens tegen komt op vakantie, wel ff aan ons laten weten he ;)
    En ik weet dat het moeilijk is, maar je moet je echt niet schuldig voelen tegenover je oma he...!!
    Wat vervelend van Juultje :( Hopelijk gaat het snel beter met haar.
    Ow en ook nog eens je opaatje ziek :( Pff, hopelijk valt het allemaal alsnog mee. Jeetjuh, je krijgt het weer lekker voor de kiezen zeg...

FSK, hoe lang zijn je cyclussen normaal ongeveer...??

13. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is zeer wisselend Natasja. De vorige was rond de 70 dgn en ik heb er ook 1 keer eentje van 65 dgn gehad (Eind 2012). Voor de rest schommelt het tussen de 30 en 42 dagen. O ja en 1 keer 19 dagen. Dit dan allemaal sinds ik met de pil ben gestopt april vorig jaar. Geen touw aan vast te knopen dus. Nu nog steeds niks en echt de hele dag al krampjes.

14. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Kunnen ze je cyclus niet middels de pil regelen, bij Gent moet je vooraf aan de pil, daarna gelijk de deca. Overigens hoor je vaker dat het een tijd duurt voor je cyclus normaal is na het doen met de anticonceptie. Bij mij was het na de spiraal na een half jaar pas regelmatig.

Wachten op een menstruatie is wel echt rot!!! Je wil het nooit maar nu je er op wacht, komt het nog niet. :(

15. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt dat het een tijd kan duren Poppetje, maar na 1,5 jaar en zo'n laag amh zal het toch echt de overgang zijn denk ik. Ik zal Dr S eens vragen of het zin heeft om de pil te gaan slikken. Dank je voor de tip!

16. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Graag gedaan, als hij het niets vindt, heeft hij er vast een reden voor, hij is de expert.. en ik hoop toch nog dat je niet in de overgang ben. Heb je je FSH wel al laten meten?

17. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Denken jullie ook wel eens dat achteraf gezien geen enkele anticonceptie nodig was? De pil, spiraal etc. ons lichaam regelt het zelf wel...Heb je al die jaren de pil geslikt maar als ik het niet had gedaan was er ook geen verschil geweest. Of had ik het juist niet gedaan dan was ik misschien eerder erbij geweest en was het wel snel gelukt want: jonger en hogere amh waarde...
    zucht, would've,could've, should've

Natasja, ik herkende je niet met je nieuwe plaatje giegel! Tis dat er Natasja naast staat...blijkbaar lees ik niet en kijk aan de plaatjes wie het is. Hoe is het met jullie en je zus?

18. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Meisjes, ik heb vandaag in DD een terugplaatsing gehad van 2 dag 5 blasto's! Echt heel bijzondere ervaring, nu duimen we vooral dat het tot resultaat mag leiden.

Duim ook nog steeds voor jullie!
    X

19. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klaasje, wat goed!!! Spannend nu hoor! Dat het maar flinke klevertjes zijn!!

MI87, dat denk ik ook heel vaak...

Hier vanmorgen toch maar weer een test gedaan en witter dan wit! Zeker weten dat ik dan vandaag of morgen menstruatie krijg, kan echt niet anders.

20. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Hmmm, dat zijn idd geen cyclussen om over naar huis te schrijven he FSK :(
    Oké, het is misschien beter dan bij mij maar daar is alles dan ook meteen mee gezegd ;)
    Hopelijk breekt snel de menstruatie door...!!

Klaasje, jippie \o/
    Wat een geweldig nieuws...!! Hopelijk zijn het 2 plakkers. Ik ga hard voor je duimen,

MI87, hahahha. Tja was m'n avatar zat en wilde wat anders. Kon alleen niks leuks vinden en was deze een keer per ongeluk tegen gekomen. Ik dacht, ach ja, ff tijdelijk deze dan maar :D

Deel Deze Pagina