Haha kon toch veranderd zijn? Kippetje is weer aardig beter en praatjes! Man o man, gaat bijna verlangen dat ze zo rustig was...maar toen was ik weer heel bezorgd. Ach ja...
Nou, het is weer mis. Het hartje klopt niet meer Ik had het echt niet verwacht dit keer, na zo vaak het hartje beter zien kloppen en het vruchtje zien groeien. Wat een klap! Morgen nog een echo in het ziekenhuis, dat komt dan nu toevallig wel goed uit als 2nd opinion. Helaas moet ik er alleen naar toe. Ben kapot. Dit is wel einde verhaal voor mij wat betreft kindjes krijgen.... Ik kan niet meer
Angelhope, voor jou een zwarte dag. Niks kan gezegd worden waardoor je, je beter voelt. Wat een klap! Gaan ze nog uitzoeken wat de oorzaak is? Willen ze dat doen met het vruchtje? Hele dikke knuffel voor jou. Denk heel goed na wat je in je hart wil en aankan zelf. De keuze blijft aan jou maar misschien haal je ooit ergens weer de moed om te proberen. Zo niet dan hoop ik dat je het geluk vind in je gezin en je verdere leven. Heel veel sterkte meisje. Zo oneerlijk. Hopelijk vind je troost in je kids en man. Heb voor jou een apart berichtje gezet...wilde niet op 1 bericht zowel een felicitatie als jouw treurige nieuws.
Hier gaat het ook niet van een leien dakje. Al 4 weken bloedverlies en weet inmiddels al 3 weken dat het mis is en vandaag eindelijk gecurreteerd het vruchtje wilde niet afkomen ook niet met medicatie. Pff voel me zo leeg en niet zo lekker. Toch best heftig om mee te maken. Dikke knuffel voor iedereen. Liefs
@angelhope:he bah meid wat een vreselijk nieuws dat verwacht je dan inderdaad niet meer. Snap dat je er even helemaal doorheen zit. Heel veel sterkte meid en een dikke knuff @bittersweet: ook voor jou een dikke knuff meid, en hoop dat het loeden nu toch minder gaat worden
Klaasje: ik ga heel hard duimen dat deze terugplaatsing jullie wens uit gaat laten komen meid.. Veel succes mef die lange wachtweken
Bittersweet, ook voor jou een heftige tijd. Heb je wel narcose gekregen? Collega van mijn zusje kreeg dat niet. Lijkt mij dan helemaal heftig met de pijn erbij. Rust goed uit want het is niet niks. Sterkte meis
Hoi mi Ik ben idd onder algehele narcose gegaan. Hoe heb jij het gedaan met werk na de curretage? Kreeg mail van werk dat ik vrijdag wordt verwacht op werk en zoals ik me nu voel gaat dat echt niet lukken.
Ik heb een week thuis gezeten. Het is niet alleen het lichamelijke maar ook geestelijk moet je even de tijd krijgen het voor jezelf op een rijtje te krijgen. Ik was ook erg moe van de narcose misschien maar ging snel over. ik heb iegenlijk weinig last gehad. Toen ik wakkeer werd ha ik buikpijn, toen ik er wat van zei kreeg ik daar iets voor en daarna heb ik nooit meer wat gevoeld. Maar vergeet ook niet dat je al weken gebloed hebt en nu ook een x aantal mililiters bent verloren. Daar zouden ze begrip voor moeten tonen. Je bent toch een beetje in de rouw...en vergeet niet dat de hormonen ook nog een tijdje hun werk kunnen blijven doen, inclusief de misselijkheid en vermoeidheid die daarbij hoort. 1 week dus voor mij. Lichamelijk was het niet echt nodig maar geestelijk vond ik wel.
ik moet minder snel typen...ik druk de letters niet goed in en dan krijg je dus spelfouten. Vergeeft u mij!!!
Dank je voor je berichtje. Ik ben er altijd heel open over geweest op werk maar heb nu toch echt het idee dat ik stank voor dank krijg. Ik zie erg bleek en als ik opsta ben ik duizelig. Heb het idee dat ik best nog veel bloed heb verloren tijdens de ingreep. kijk morgen wel even hoe ik me voel en ga ik bellen met werk. Ben in principe al een week thuisgeweest omdat ik ontzettende weeen heb gehad en me lichamelijk echt but voelde en ik wilde ook geen miskraam krijgen op het werk dit trok ik niet. Valt me nu trouwens emotioneel ook zwaar. Heb nog gesprek gehad met een vrouw zij kreeg curretage omdat het met 13 weken niet goed was gegaan. Ze vertelde me als wens groot is je echt niet op moet geven. Werd er best emotioneel van. Haar zus had het wel gedaan en tot de dag van vandaag veel spijt. Liefs
Bedoel je dat die zus het nooit meer geprobeerd heeft? Ik zou als ik jouw was gewoon nog even thuis blijven en misschien bij de huisarts even je hb laten checken. Het is zoiezo verstandig om wat extra ijzer te eten. Lekker biefstuk zo rozé mogelijk is erg goed daarvoor (ook bij bloed verlies vaak aangeraden) en een flesje floradix om door je sapje te doen. dat is echt een paardenmiddel en helemaal homeopathisch of hoe je het noemen wil... alleen kruiden en groenten etc.
Angelhope en Bittersweet, voor jullie allebei een hele dikke knuffel meiden!! Sterkte! Bittersweet, als het niet gaat, moet je je gewoon ziek melden. Jij bent nu belangrijk, niet het werk! Laat ze de ... krijgen! Neem je tijd!
Thanks meiden heb idd gebeld en mezelf ziekgemeld. Gelukkig begreep ze het wel. Wrs was mail niet zo bedoeld maar kwam wel rot over. Heb ook niet gezegd dat ik hem gelezen had. Stond ook in brief dat je 7 dagen niet mag werken of naar eigen inzicht eerder. Was ook advies van arts om deze week niet te werken. De zus van die vrouw had zelf 2 ivf pogingen gedaan en is daarna gestopt. Dus vandaar. Liefs
angelhope, heel veel sterkte meid.. bittersweet, hoop dat het bij jou weer snel normaal is zodat je verder kan met een eskimootje!! knuf
Angelhope: wat verschrikkelijk zeg! Je was al zo ver! Wanneer is het hartje ermee gestopt? En ligt dit nou weer aan dat rot-gen? Heel veel sterkte meid! Bittersweet: ook jij, heel veel sterkte!