Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED 2 (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door FSK, 18 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

28 jan 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och MI87, klinkt niet fijn zeg! Je menstruatie was nu toch ook bizar kort? Vruchtbaarslijm is ook een zwangerschapskwaal namelijk... Testje doen? Heel veel sterkte hoor!

Miss, dikke knuffel voor jou... Zo zuur en zo gemeen dat het niet gelukt is en dat je weer opnieuw moet gaan prikken en snuiven. Ga je nog voor evaluatiegesprek? Ik denk aan je lieverd!

Elfjes, dat klinkt goed zeg, de behandeling in Turkeye! Super dat je morgen een TP hebt! Blijf je in de wachtweken daar of kom je terug naar NL?

2. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

28 jan 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fsk hoe gaat het nu met je? Alvast heel veel succes morgen met de fm! Ik duim me suf dat er mooie follikels te zien zullen zijn!

3. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je Dolfijntje! Ik ben best zenuwachtig eigenlijk. Ik weet wel dat er van alles gaande is in die regio in mijn lijf, want heb veel gevoeld de afgelopen periode. Ik hoop maar dat het een goed teken is, maar ben ook heel bang voor weer een teleurstelling.

MI87, dat klinkt allemaal niet lekker zeg. Vroeg onder de wol! Je kan al een eisprong hebben vanaf cd6 heb ik begrepen. Daarom moet je ovutesten ook vanaf dag 6 gebruiken.

4. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fsk: heel veel succes morgen! Laat je gauw wat weten?

Mi87: ja, ik weet niet wat dat met jou is maar als jij je kwaaltjes beschrijft denk ik standaard aan een zwangerschap! Ook ik zeg: testen maar weer! Maar moet wel zeggen dat ik vanaf dag 9 ofzo van mijn cyclus ook onwijs veel van die afscheiding heb/had, terwijl mijn ei altijd op dag 18 pas was...

5. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elfjes: heel veel succes morgen en geniet ervan!

6. FSK

FSK Bekend lid

18 jan 2013
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn menstruatie was trouwens niet echt om over naar huis te schrijven. Bruin, toen halve tampon bloederig slijm (wel rood) en toen weer een paar dagen bruin. Volgens Dr S moest het echt helder rood zijn, maar of dit nou voldoende was... Ik wil gewoon graag dat er gekeken wordt, dus heb dit niet meer overlegd en ga gewoon.

7. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel slim fsk, had ook meer bruin dan rood hoor!

8. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Fsk, heel veel succes morgen. Ik hoop hier goed nieuws van je te kunnen lezen...!!

MI87, pff klinkt vervelend allemaal. Hopelijk voel je je snel beter...!!
    En ik had direct na die eerste menstruatie (11,5 maand na pilstop) ook direct vruchtbaar slijm. Vond ik toen heel vreemd. 5 dagen ongi en cd 6, 7, 8 dat slijm. En blijkbaar ook een eisprong want het bleek maar een cyclus van 22 dagen te zijn.

9. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ff snel ego, nu in Gent, krijgen zo een cryo terug!

10. lamaris

lamaris Niet meer actief

Miss76, wat erg...
    Elfjes: succes vandaag!!
    MI87: ik weet niet wat aloe vera kan betekenen.
    Ik stuitte gister op een verhaal van iemand met een torenhoog FSH (>25). Haar FA raadde haar aan DHEA te slikken en een glutenvrij dieet te volgen. De twee maanden erna kelderde haar FSH naar 7. Googlen op de combinatie infertility en gluten levert vrij veel resultaten op. Ik kan er nog geen duidelijke conclusies uit trekken maar denk dat het te maken heeft met het feit dat gevoeligheid voor gluten/glutenintolerantie een auto-immuunziekte is. Er lijkt i.i.g. een link te zijn tussen hoog FSH en glutenintolerantie. Ik vind het lastig, al deze informatie. Ik slik al vrachtladingen dure supplementen, moet ik nu ook nog een speciaal dieet gaan volgen?

Verder heb ik ook een vraag aan jullie. Mijn cd3 resultaten zijn binnen: FSH: 9 en oestradiol 328 pmol/l. De vorige keer was het FSH 8.3 en oestradiol 275 pmol/nl. De eerste keer was het FSH 12.2 en oestradiol 97 pmol/l. Ik zie een grote stijging in oestradiol. Na de eerste meting ben ik begonnen met 50 mg DHEA per dag. Kan het slikken van DHEA ervoor hebben gezorgd dat mijn oestradiol zo hoog is? Ik denk dat ik het maar moet bekennen aan de artsen dat ik dit slik?

11. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Poppetje, heel veel succes...!!

12. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ik ga zo even een test halen. Of zwangerschap of inderdaad eisprong. Al heb ik nog nooit zo vroeg mijn ei gehad en vruchtbaar slijm is bij mij nooit langer fan 2 dagen. Vandaag was het er ook weer en ik blijf beroerd. Wat het ook is, het zit niet lekker.

13. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

28 jan 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fsk, ik snap heel goed dat je gegaan bent hoor! Je wilt toch antwoorden en het klinkt mij als een vrij normale lichte menstruatie. Heb ik ook altijd zo op die manier. Ben zo benieuwd naar de fm!

Poppetje, succes vanmiddag!

MI87, groot gelijk dat je een test haalt, spannend hoor!

Lamaris, sorry ik kan je niet helpen met die waardes, daar heb ik me totaal niet in verdiept en weet dus niet of er een relatie met de dhea is.

14. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Dolfijntje dank je! Blasto was naar het ontdooien nog mooier geworden. Van ab nu naar aa kwaliteit! Maar zit in mijn buik, nu weer wachten!

15. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Poppetje, goedzo! Zet hem op! Spannende weken voor jou.

Ik heb geen test gehaald. Mocht niet van mijn man. Ik moest wachten, hij vond het zonde van het geld. Jammer. Hij heeft vrij en was mee. Echt grrrrrrrr. Waarom zo moeilijk? Maar goed. Ik koop ze woensdag wel alsie weer werken is.

Heej ik heb eens zitten kijken naar het bloedgroepen dieet. Iemand van jullie dat al eens geprobeerd? Ik ben op mijn radboudpagina gegaan en ik blijk o positief te hebben. Ik kwam tot de ontdekkking dat bloedgroep o een sterk immuunsysteem heeft die zich ook tot het lichaam kan keren, dat stimuleer je helemaal wanneer je dingen eet die voor jou type bloed niet goed zijn. Voor mij is dat zuivel en tarwe, aardappels, pasta enzo. Vlees ben ik wel weer erg gebaad bij. En intensief sporten ( jammer whaha ben een luilak) weet wel dat ik me goed voel na sporten.

Heeft iemand dat al eens geprobeerd? Voelde je, je beter? Misschien stoot ik het vruchtje wel af door dat sterk immuunsysteem... Ga toch twijfelen.

16. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Was het logan? Die dat noemde...of wondertje?

17. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

28 jan 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mi87, balen van de test! Maar kruidvat heeft toch 2 voor €5,- die zijn toch niet zo duur?
    Ik ben het met een te steek immuunsysteem waardoor ik de embryo's afstoot. Mijn lichaam herkent ze als lichaamsvreemd en gaat de aanval in. De meer TP je hebt gehad, de eerder je lichaam het herkent. Best knudde, maar gelukkig weet ik het nu en kunnen we er wat aan doen.

Poppetje, wat een geweldig nieuws zeg! Wow, dat is wel helemaal goede kwaliteit! Sterkte met de wachtweken doorkomen...

18. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poppetje: wat zul jij heerlijk voelen! Gefeliciteerd hoor! En nu maar hopen dat deze innestelt (grote kans met blasto). Succes!

19. lamaris

lamaris Niet meer actief

*gooit een tube Pattex naar Poppetje*

20. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Bedankt voor je reactie Babsie. Ik heb het zelfs geprint. Maandag gaan we op vakantie en dan gaan we vragen opstellen voor DD. Ook de dingen die jij schrijft.
    Vandaag gecuretteerd en ook deze gyn zag geen meerwaarde in ivf (ook niet in DD). Maar ik wil toch het verhaal eens aanhoren in DD. Al geeft het ook maar iets meer kans op een goede zwangerschap dan gaan we zeker voor ivf. Want liever niet nog een miskraam....
    En Menopur is beter dan Puregon? Dat nemen we ook zeker mee.
    Wat geweldig dat je zwanger bent van een tweeling. Wauwie. En ook nog twee. Gaat alles goed met je en met die twee kleine frummeltjes in je buik? Geniet ervan!

Deel Deze Pagina