Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED 2 (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door FSK, 18 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    MI87 dank je! Hoop op veel meer wonders hier!!! Hier nu even geen streken, af en toe zeurt het licht in mijn buik, had gisteren ook een gek gevoel heel even beneden. Had jij dat ook? Nu voelt het heel anders dan vorige keer maar dat was met utro en met na de punctie natuurlijk. Die steken had ik toen niet. Dat weet ik zeker.

2. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2302 Babsie34, 16 aug 2013
    Laatst bewerkt: 16 aug 2013
    Poppetje: die krampen naar beneden is zeker een teken, had het ook wel eens andere cycli, maar lang niet zo veel als in mijn zwangerschappen, beetje krampend gevoel naar onder toe in stootjes....
    Speldenprikjes is trouwens ook een beschrijving voor het getik dat ik eerder beschreef. Klinkt goed!

MI87: dino, voetbal moeder....moet echt nog even aan het idee wennen hoor... Ben gelukkig zolang het gezond is, maar heb altijd gedacht dat ik in ieder geval een meid zou krijgen. Over 4 weken weer echo en die zal wat meer zekerheid geven...

Juul: oh, wat ben je toch al ver! Gisteren toevallig op je blog zitten lezen. Het is gewoon al bijna zover!

3. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Babsie
    Ik zou maar snel gaan uitzoeken hoe je grasvlekken verwijderd uit broeken, kinderen uit hoge bomen plukt en schaafwonden behandeld! Hihi En de cars dekbedovertrekken kun je maar beter ook inslaan ;)
    Meestal jongetjes zijn ze vrij zeker van op de echo...maarja, nog steeds een kennis die een meisje kreeg, alles roze had en met de bevalling erachter kwam dat het toch een jongetje was...zou het andersom ook kunnen? Ga er maar vanuit dat het goed is...

Vraagje: Wil fertigreens aanschaffen maarrrrrrr: Heet dat product zo? Want als ik het opzoek (bijv. bij de Tuinen) dan krijg je dus 3 of 4 verschillende 'greens' met allemaal een andere naam (waaronder tarwegras) maar welke is het nu? Of zijn het ze allemaal? Hellup!:(

Overigens ook maar maca, bee pollen en royal Jelly opgezocht. :)

4. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Voor de experts:
    Is dit een beetje gezond:
    Zaterdag: Avocado salade met zonnebloempitten, zilvervliesrijst en zalm
    Zondag: Aspergesoep met guacomole dip en een Turks brood (mijn man moet echt iets extra's anders gaat ie onderuit maar als je een beter alternatief hebt voor bij de dip graag)
    Maandag: Biefstuk, aardappels (niet voor mij) en wortels

Las dat wortels ook goed waren en ik houd nu eenmaal van vlees... eet heel veel kip maar af en toe een biefstukje is lekker en volgens mijn bloedgroep heb ik daar profeit van.

Heb nu zo'n hele lijst met vruchtbaarheidsbevorderende producten. Dus ik pas mijn weekmenu aan. Dinsdag moet ik weer nieuwe dingen bedenken... Hopelijk krijg ik niet al teveel gezeur aan de overkant van de tafel...mijn man is van de: Wat de boer niet kent dat vreet ie niet. Vooral niet als het naar vitamines riekt. Maar weet je wat: Lekker vette pech!

5. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk Babsie! Klinkt goed poppetje! MI daar kan ik je niet mee helpen!

6. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

28 jan 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mi87, klinkt als een zeer gezond eetmenu! Goed dat je er zo mee bezig bent hoor!

Ik lig op de bank. Ben net een uurtje terug thuis van de punctie en dankzij alle leuke, gezellige, lieve, drukke, ondankbare gezinnetjes die op vakantie zijn gegaan met een sleurhut waarmee ze absoluut een gevaar op de weg zijn, hebben we gezellig een uur in de file gestaan. :x
    Maar het nieuws van na de punctie viel nogal tegen. Ik had 7 grote follikels en er zijn maar 3 eitjes gevonden, de rest was gewoon leeg... Het is echt weer zo'n klap! Was zo blij met het aantal follikels en daardoor had ik dit niet verwacht. Morgen krijgen we het zenuwslopende telefoontje over de bevruchtingen... Ben echt zo gigantisch bang geworden! :(

7. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Oh jee lieve Dolfijn! Wat kan ik me voorstellen dat dit weer een enorme klap was voor jullie. Maar wie weet hebben deze 3 eitjes zich super ontwikkeld omdat zij alle hormonen op hebben geslurpt? Ik hoop het zo voor je!!! Hele dikke knuffel en mijn duimen draaien voor je! X

8. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt MI87! Maar ik was woensdag 13 weken en 4 dagen. Is echt vrij vroeg...
    Je weekmenu klinkt lekker en gezond! Goed bezig!

Ik gebruikte tarwegraspoeder van de tuinen. Die werd vooral aangeraden bij laag amh op internet, wereldwijd...

9. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dolfijn: de kaarsjes branden nog hoor! Denk aan je!

10. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Dolfijntje, ja dat is inderdaad wat je niet wilt. Minder dan de helft dus. Heeft dat ook met de amh te maken? Lege follikels? Hopelijk zijn die 3 gewoon toppers maar ik begrijp dat je erg bang bent. Het enige wat je helpt is een goede uitslag over een paar dagen. Verschrikkelijk die wachtdagen. Dat vond ik de ergste dagen van de hele ivf.

11. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Dolfijntje, ga voor je duimen!!! Dodelijk hè dat wachten!

12. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Dolfijntje, lege follikels? Dat was waarom ik in Gent om flushing vroeg. Dan spoelen ze de follikel extra, want er zit altijd een eicel in een follikel, is mij verteld. Het kan wel zijn dat deze minder rijp is, maar er zit altijd een follikel in! In Düsseldorf schijnen ze dit ook te doen.
    In NL (uiteraard) niet... Hopelijk gaat er gewoon geen volgende keer zijn om hiernaar te vragen, maar ontstaat er minstens 1 mooi blijvend embryootje wat 8,5 maanden in jouw buik mag blijven wonen.

Ik duim mee!

Enne, Babsie, 2 jongens lijkt me superleuk! Mijn vriend (hij is de oudste, zijn broers zijn wat jonger) heeft een tweeling als broers, twee eiig en ze zijn heel verschillend maar hebben een hele sterke band. Mijn schoonmoeder was dolgelukkig met al die mannen in huis!

(Grappige is dat al haar zoons alleen maar meisjes hebben gekregen / en mijn vriend nu ook dochtertje krijgt :) ).

MI87, klinkt gezond hoor. Misschien ipv Turks brood een volkomen of speltbrood doen,,is wel gezonder... Maar aan de andere kant... Een keer meer koolhydraten moet kunnen... Heb je wel eens op Paleo diëten gekeken?

Wat is Paleo? | Paleo+
    Google maar eens op paleo en (on)vruchtbaarheid, melchior Meijer heeft hier ook veel over geschreven.

En ik blijf het zeggen: 2000ie vitamine D en hoge dosering omega3, zoals Pfeiffer aangeeft...

Blijf met iedereen meeduimen hier!

13. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

28 jan 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lief dat jullie zo meeleven! Ik zit te wachten op het slopende telefoontje... Vreselijk!

Juulzon, ik heb Flushing besproken on DD en ze wilden het doen als ik dat graag wilde, maar beide artsen Dr S en dr H vonden het eigenlijk zonde van het geld. Beiden zeiden ze dat lege follikels nou eenmaal vaker voorkomen bij laag AMH :( Ik ben er gisteren niet verder op in gegaan want ik was te verdrietig, maar ga het zeker volgende keer uitgebreid vragen hoe dat dan kan. Denk toch dat de put eitjes leegraakt?

14. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Oh wat een vreselijk moment is dat toch Dolfijn, om te moeten wachten op het telefoontje! Wat een rotstreek dat je lichaam met een laag amh mogelijk lege follikels produceert. Alsof we het al niet zwaar genoeg hebben!

Ik ga overstappen naar Gent omdat mijn verzekering in Düsseldorf veel minder vergoed dan ik dacht. Bloedprikken, intakegesprek, etc. moet allemaal van die 2000,- betaald worden die ik vergoed kreeg, dus we moeten ineens 1200,- zelf betalen ipv de verwachte 300. Ik had verwacht dat alle kosten buiten de daadwerkelijke behandeling om uit de basisverzekering vergoed zouden worden. Ik ben daarin absoluut niet goed voorgelicht want ik heb destijds zeer uitgebreid iemand van cz gesproken. Nu dus over naar Gent, waar cz een contract mee heeft en waar we dus nooit een rekening van zullen zien. Wel fijn, niet meer hoeven voor te schieten en geen onverwachte kosten meer! En nu ik jouw verhaal zo lees, ben ik ook blij dat ze daar aan flushing doen. Je weet maar nooit, toch? Een extra eitje kan in ons geval alle verschil maken!

Maar... voor nu duim ik HEEL hard dat jij 3 mooie emmies hebt en je hier nooit meer druk om hoeft te maken!!! Xx

15. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Miss, ik vind Gent echt geweldig! Wij zijn zo blij dat we daar heen zijn gegaan! Hoop dat het jullie ook zo goed gaat bevallen. Wanneer staat de intake?

Dolfijntje, blijf vandaag even spreken en duimen op goed nieuws!!!

16. Dolfijntje01

Dolfijntje01 Actief lid

28 jan 2013
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alle 3 de eitjes waren goed genoeg om te bevruchten... Er was echter maar 1 bevruchting :( dus nu maandag de TP als die komt. Ben zo bang dat we maandag telefoontje krijgen dat het niet doorgaat.

17. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Dit moet gewoon het ei gaan worden!!! Dat vind ik, punt uit ;) blijf voor je duimen voor een mooie tp maandag..

18. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Oh nee lieverd! Wat een slecht nieuws weer. Ik vind het zo erg voor jullie dat het nooit eens mee zit :(. Maar hopelijk is het een topembryo! Ik blijf duimen...

X

19. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    @ Poppetje: de wachtlijst bij Prof. de Sutter duurt tot begin december maar er was net een plekje vrij gekomen dus we kunnen 3 september al terecht! Echt super! Blij te horen dat jij zo tevreden bent. Ik lees ook alleen maar goede verhalen over haar dus we hebben er alle vertrouwen in. En wie weet heeft zij net weer andere inzichten die voor ons de succesformule gaan zijn :)

Hoe voel jij je? Wanneer is je testdatum?

Liefs, Miss

20. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Jullie gaan bij de sutter? Wij kregen eerst de intake met een arts assistent en daarna pas bij prof gerris! Wel fijn dat jullie de intake mogen overslaan, scheelt geld. Wij hadden de sutter meer de eerste tp, aardige vrouw, straalt al uit dat ze veel kennis heeft!!!

Ik mag donderdag bloedprikken. Na de steken nu af en toe een trekkerig gevoel in mijn liezen, niet pijnlijk, gewoon licht, vanochtend wel even echt een paar minuten meer buikpijn die wat heftiger was. Verder vaak naar de wc dus geen obstipatie, wel een beetje winderig, sorry dames. Voelt nu anders dan de vorige x, toen had ik utro, nu net dis geen pijnlijke borsten nog. Dus tja, mijn gevoel zegt ja, maar durf niet te veel te hopen. Zitten ook met scheuren in mijn maansteen zag ik net..

Deel Deze Pagina