Fsk Dikke knuf meis is niet eerlijk. Waarom werkt lichaam nou niet eens mee. Hoop dat ze nog een idee hebben voor evt behandeling. Hebben jullie nog een plan b optie? Bv eiceldonatie, adoptie of pleegzorg. Of wil je daar nog niet over nadenken. Knuffel bittersweet
Klaasje meis ook voor jou een dikke knuffel. Neem de tijd is niet niks allemaal. Ook wij houden even pauze nu. Weet zowiezo nog niet of ik dit jaar nog wel een poging ga doen. Liefs
Klaasje, wat klote! Soort voor mijn woorden maar dit gevoel kun je niet anders omschrijven! Sterkte meis, knuffel voor jou
Fsk wat erg! Hoe nu verder? Dolfijntje en? MI87 succes morgen! Hier echt zo ontzettend teleurgesteld en zelfs echt boos.... Vanochtend de echo en behandelplan er waren 2 opties of enkel medicatie of direct iui ze ging overleggen welke optie het zou worden met haar supervisor. mijn man moest eind van de dag medicatie ophalen voor mij bij ziekenhuisaptoheek en dan moest ik vandaag starten. Ze zou me vanmiddag voor 3 of vanavond rond 6 bellen welke optie het werd! En dan uitgebreid instructies geven en tijd hebben voor onze vragen waren haar woorden! Wellicht kreeg ik er nog wat bij om mijn menstruatie beter op gang te krijgen want die is voor mijn dun ergggg weinig en mijn baarmoederslijmvlies was dik! Wij in spanning wachten op het telefoontje, belt er rond 4 uur een ander persoon van ziekenhuis met de mededeling dat ze onze vragen niet kan beantwoorden maar op verzoek van de gyn waar ik het dus net over had even door moest geven dat ze mijn baarmoeder met een camera willen bekijken omdat het slijmvlies dik is, dit kan pas op 11 september en of ik van te voren een test wilde doen want mag niet zwanger zijn! Misschien had ik wel een poliep en daardoor dik slijmvlies! Start met enkel clomid de cyclus erna.....om mijn ei te vervroegen want dat wordt mijn lf wel langer....toen ik haat zek cyclussen tussen de 23-34 dagen te hebben en lf altjd 5 zag zij nut van clomid alleen ook niet...huh dus ik haar ons verhaal vertellen, ze begreep geen snars meer van wat ze me door moest geven en vond het niet kunnen zo, nu heeft ze ingepland dat de arts van vanochtend mij morgen terug belt! Ik vind dit zo onmenselijk ze zeggen je toe vandaag te starten en vervolgens schuift dat 2 maanden op! Ben zo kwaad en begrijp er geen snars meer van! Sorry voor mijn relaas moest het echt even kwijt!
Wondertjes, ik mailde je gisterenavond even snel. Vind het echt heel rot voor jullie om zomaar in het ongewisse te moeten blijven. Onprofessioneel ook, alsof je voor een kalknagel komt oid. Die eisprong vervroegen he, daar zou ik ook niet happig op zijn. Ook al ben ik geen arts uiteraard. Maar dat is een van de dingen van je cyclus die wel klopt en een eitje heeft ook tijd nodig om kwalitatief naar een eisprong te komen. Jouw problemen zitten in de fase erna. Dan moet dat mijns inziens worden aangepakt. Maar goed, gelukkig heb je betere afspraken staan he? Poppetjes, donderdag testdag voor jou? Hoop van harte dat het raak is. Hou vol!
Hoi Klaasje82! Ja zag het ja bedankt voor je mail, lief van je! Zie de andere vandaag wel verschijnen Bedankt voor je meedenken! Ik heb vanochtend gebeld en gezegd vandaag teruggebeld te willen worden door de arts die ik gister gezien heb en dat ik daarvan een fatsoenlijke uitleg verwacht! Wel netjes gebleven hoor Dus nu aan het wachten op een telefoontje! En ben het met je eens dus daar ga ik het als ze belt ook over hebben! Ja heel blij mee, heb eerlijk gezegd al mijn hoop daarop gevestigd! Vandaag nog gebeld maar geen eerder plekje nog!
Goedemorgen allemaal, Dolfijntje, ik ben zo benieuwd hoe het met je is. Ben je gisteren in DD geweest voor de tp? Ik hoop het zo! Miss, heel veel succes in Gent, ik hoop dat ze jullie daar kunnen helpen! En wat een heerlijk vooruitzicht die trip naar Amerika. Ga maar lekker je batterij opladen! Poppetje, duim duim! Hoe voel je je nu? Heb je zelf al enig idee of het wel of niet raak is? Elfjes, hoe gaat het met je? Wanneer mag je testen? Of heb je dat al gedaan? Ben je al terug uit Turkije? Wondertjes, wat een achterlijk gedoe daar in het ziekenhuis zeg! Echt niet netjes!! Sterkte meid, ik hoop dat er vandaag meer duidelijk wordt! En dat er snel een plekje vrij komt in DD. Klaasje, voor jou ook een rotsituatie, ik hoop dat je wat tot rust kan komen en inderdaad een beetje kan genieten tot de volgende poging. MI87, ik duim op goede uitslagen vandaag en dat je weer verder kunt. Wat schrijf je toch leuk over de kipjes. Ik zie het zo helemaal voor me. Wat lachen dat ze bij je op schoot klimmen. Lief!! Bittersweet, gaan voor die second opinion! Niet belangrijk wat het emc daarvan vindt, het gaat om jullie en niks is belangrijker dan dat! Het is toch logisch dat je alles uit de kast wil halen? Wij hebben geen plan B, tenminste niet wat betreft kinderen. Adoptie is nu geen optie, omdat mijn man een verblijfsvergunning heeft en geen NL paspoort. Hij mag over 2 jaar naturaliseren en dan ben ik 40. Voor zover ik weet mag je dan geen baby meer adopteren, maar een peuter. Dat wil ik niet. Ik vind het heel belangrijk om de hechtingsfase mee te maken met een kind. Ik zie in mijn werk (jeugdzorg) heel veel hechtingsproblematiek, dat is zo heftig. Eiceldonatie daar twijfel ik heel erg over en mijn man wil dat sowieso niet. Dus dat is ook uitgesloten. Ons plan B is keihard werken allebei en zodra het mogelijk is verhuizen naar Egypte. Niet naar Cairo, maar naar een badplaats en daar iets voor onszelf beginnen. Vanmorgen ben ik gebeld door assistente van Dr H, deze ronde gaan we stoppen. Weer de volgende cyclus afwachten en dan op dag 7 een echo laten maken, in de hoop dat er dan wel wat zit. Zucht... Volgende week moet ik even bellen over de uitslag van Dhea in het bloed. Ik slik nu nl 2 maanden 75 mg. Ik hoor dan of ik hiermee door moet gaan of weer terug naar 50 mg.
Fsk Hoop zo dat het de volgende keer nu eens meezit voor jullie. Wel fijn dat de arts nog mogelijkheden ziet. Nu hopen duimen dat lichaam ook eens mee gaat werken. Ik merk heel erg dat je je grenzen gaat verleggen in de mmm. Ik sluit dan ook niet uit als het uiteindelijk niet mag lukken met de cryo's dat we mss nog wel naar het buitenland zullen gaan voor ecd. Maar plan om naar egypte te gaan klinkt ook heel avontuurlijk allemaal. Al is wens voor een beebje nog altijd nummer 1. Nog vraagje voor de gent gangers. Weet iemand of je het beste een bepaalde arts kan vragen mbt eiceldonatie voor de second opinion?
Wondertjes, lekker zooitje daar zeg. Het is inderdaad achterlijk dat je weer 2 maanden effetjes moet wachten. Zei gaan lekker door met hun leven maar jij zit weer thuis en je komt geen snars verder. Flink van je afbijten (maar dat doe je ook!) en nu gaan ze maar eens starten! Ze kunnen niet eeuwig de boot af houden. Klaasje, sorry, ik had uit je berichtje niet opgemaakt dat je poging mislukt was...ik dacht dat je het had over je vorige poging En nu? Gaan ze misschien wel flushing toepassen? Hier bellen ze vanaf 2 uur tot.... dus je mag weer de hele middag thuis blijven. 9 van de 10 keer bellen ze ook super laat zodat je zoiezo nergens meer heen kan die dag. Zodra de uitslag 'goed' is gooi ik morgen de recepten naar binnen bij de apotheek. Ik ga niet meedoen met dat onderzoek waar je geen hormonen krijgt. De vorige IVF was geslaagd, waarom zou ik een blijkbaar goedwerkende combi aan medicijnen veranderen? Ik wil boven alles mijn utro. Van de 2x dat ik gebruikt heb 2x zwanger geraakt... dat zegt toch al genoeg lijkt mij... Of het was puur geluk...
Ja hoor nu ben ik echt de draad kwijt. Het berichtje was voor dolfijntje...niet voor klaasje... dus ik heb nog niks geks gezegd ook! Maar Klaasje ik had wel niet helemaal begrepen dat het einde oefening was. Hele dikke knuffel. Echt mega #$@$%^&^**!!! Lees ik nu goed dat je nog 2 cryo's hebt? Doe rustig aan en volg vooral je gevoel meid.
Huh? Ik heb nog geen reactie van Dolfijntje gezien MI87. Heb je dat wel goed? En Klaasje einde oefening? Ik lees een break tussen poging 1 en 2. Of ben ik nu gek?
Fsk, wat een narigheid zeg.... Weer voor niks helemaal naar DD toe, weer de hoop hebben en dan weer neergeknald worden. Wat vreselijk zwaar voor jullie en dan ook nog de zorgen om je vriends familie. He, wilde dat ik wat voor je kon doen! Mijn man heeft je trouwens gisteren waarschijnlijk gezien. Ik niet, ik was te druk met wat in mijn tas stoppen. Maar hij zei dat hij een knappe blonde vrouw zag met een trenchcoat aan, klopt dat? Wondertjes, wat een vreselijke slechte gang van zaken zeg! Jemig, soms heb ik het idee dat medewerkers niet meer snappen wat voor een inpact 1 van hun telefoontjes heeft. Voor hun is het de dagelijkse praktijk, maar het gaat hier wel om jouw toekomst! Ik hoop dat je vandaag antwoorden zal krijgen! En ik heb wel al eerder gehoord dat Clomid wordt ingezet om juist de luteale fase te verlengen: je krijgt kwalitatief beter eitje en beter baarmoederslijmvlies, waardoor het minder snel afbreekt (vroege menstruatie). Sterkte hoor! Ik heb gisteren dus toch een TP gehad. Oh wat was ik zenuwachtig. Heb eerst om 8.30 zelf naar DD gebeld of het wel doorging want ik wilde niet al bij Arnhem zijn om weer terug te kunnen keren. Ik was er echt van overtuigd dat het niet door zou gaan, maar dus toch! Van de 1 bevruchting is er dus een prachtig embryo ontstaan, ben er helemaal trots op dr H was ook super tijdens de TP, mocht zelfs 10 minuten na afloop blijven liggen! Dat is in NL of bij dr S nog nooit gebeurd! Voelde wel een stuk beter, ik weet dat het wetenschappelijk niet bewezen is en dat het niet uitmaakt dat je gelijk opstaat, maar dat voelt zo onnatuurlijk! Na de TP direct door voor intralipd infuus en daarna weer door naar mijn acupuncturist. Was een behoorlijk drukke dag dus, maar ben echy zo giganstisch zielsgelukkig!
Lieve Miss, ik snap je overpeinzingen en zorgen maar al te goed. Mar de vraag "toe hoe ver ga je?" Is een vraag die je nooit van tevoren kan beantwoorden. Ik tenminste niet. Als ik even over mezelf spreek, verleg jk continue mijn grenzen. Puur omdat geen enkele poging hetzelfde verloopt en er toch steeds een sprankje hoop is. Afgelopen weekend was ik op zijn zachts gezegd er compleet klaar mee. Ik wist zeker dat het nu ecbt voorbij was en dat ik het niet aankon om weer een poging te gaan en weer neergeknald te worden. Ik kon niet meer. Toen lang met mijn man gepraat over "hoe nu verder? Ecd? Nog een poging of helemaal stoppen?" We hebben afgesproken dat we nog 1 poging doen en dan HET gesprek gaan voeren. Mijn man ziet ECD totaal niet zitten, ik eigenlijk ook niet, maar als dat onze enige kans is op een kindje....? Maar nu na het telefoontje van gisteren dat we toch weer een prachtig embryo hebben, glooit daar de hoop weer op en hoor ik dr H weer zeggen dat je er echt maar 1 nodig hebt. Dus ja, ik verleg mijn grenzen, puur op basis van hoe een poging verloopt. Helpt het je om tegen jezelf te zeggen dat je pas verder kijkt na de volgende poging? Hoe je je dan voelt en hoe de poging dan is verlopen? Wellicht heb je ineens wel 3 embryos de volgende keer en word je kijk op het verloop daar weer op verhelderd. Kan je goed met je man hierover praten? (Mijne is echt een schat maar snapt soms niet dat ik dingen alvast helder wil hebben voor de toekomst, hij kan echt denken "dat zien we dan toch wel?" Terwijl ik het allemaal het liefst nu al duidelijk wil hebben) Dikke knuffel voor jou hoor!
Klaasje, hoe gaat het nu met jou? Lukt het om wat op te krabbelen? En wanneer denk je voor de cryos te gaan? Ook een knuffel voor jou hoor! MI87, wat een heerlijk verhaal over je kipjes. Ik zie het helemaal zo voor me hoe je daar zit tussen hen in en lekker daarvan kan genieten. Super fijn voor je!
Jippiejeeeeeeeeeeee Dolfijn! Mission part one completed, een volledige poging tot terugplaatsing. Ik hoop nu dat je lijf het over gaat nemen. Al je imuunwaardes oke? Niet mijn volledige IVF is mislukt meiden, alleen de eerste 2 blasto's. Nog 4 in de vriezer die daar wel even mogen blijven. Iig tot ik helemaal de oude ben
Hoi Dames! Nee het klopt wel!!! Hahaha Ik had een pagina (of 2) terug getypt dat ik het spannend vond voor dolfijntje of er een terugplaatsing zou zijn. Maar een pagina daarna had ik in mijn hoofd ineens dat ik dat aan Klaasje had geschreven en met het bericht dat het was mislukt dacht ik echt dat ik wat verkeerds had getypt. Maar toen ik terug las was het dus niet Klaasje maar gewoon Dolfijntje waar we toen nog niks van hadden gehoord. Snap je hem nog? Het klopt wel hahaha.
Bij deze dus gefeliciteerd dolfijntje! je bent voor NU ZWANGER!!! Geniet ervan!! We gaan ervoor dat ie blijft zitten 8,5 maand! Ik moest ook meteen opstaan en meteen wezen plassen 3 seconden na terugplaatsing. Het embryp is gewoon blijven zitten hoor. Maar snap het gevoel wel hoor. Het spookte ook door mijn hoofd. Terwijl ik naar de auto liep dacht ik telkens, misschien is ie er alweer uitgegleden. (kan niet maar ja)
Klaasje, mijn immuun is nu hopelijk op orde. Moest afgelopen vrijdag ineens met spoed met de prednsion mega omhoog, maar voor nu is het goed, vrijdag weer bloedonderzoek.... Mi87, in het VU moest ik ook altijd gelijk opstaan, en ik ben toen ook zwanger geworden en gelukkig honderden andere vrouwen ook. Maar ik vond het liggen toch wel even speciaal. Even een momentje van rust ipv hop hop direct weer door. Maar jij mag dus volgende cyclus weer voor je cryo? Super spannend!!!!
Ooooh Dolfijn, wat ben ik blij dat te horen! Helemaal super zeg! Gefeliciteerd!!! Ik had gisteren geen trenchcoat aan hahaha! Dat was dan iemand anders. Ik heb gisteren aan Dr H gevraagd of ik bij haar kan blijven als patient en dat was prima. Ik vind haar echt veel fijner als de chaotische Dr S. Mijn kameel vindt het ook een prettiger idee dat het een vrouw is. Voor hem eigenlijk not-done dat een andere man tussen mijn benen koekeloert. Is een cultuur/religie dingetje... MI87, je maakt het voor mij alleen maar ingewikkelder, maar als jij zegt dat het klopt...